Allegro w kampanii świątecznej zwraca uwagę na relacje międzyludzkie
"Dom" to portret człowieka, który chce czuć się potrzebny i pragnie pokazać, że wciąż jest silny i sprawczy (screen: YouTube/Allegro)
Allegro w kampanii porusza temat mijającego czasu i tego, jak wpływa on na relacje z bliskimi. Spot "Dom" to świąteczna opowieść o miłości i rodzinie.
Allegro jako platforma zakupowa towarzyszy klientom w realizowaniu codziennych potrzeb, a w świątecznych reklamach stara się poruszać tematy, które są dla nich ważne i aktualne. W tym roku firma opowiada chwytającą za serce historię starszego mężczyzny oraz jego rodziny.
Czytaj też: Kaufland przekaże pół miliona złotych organizacjom w ramach świątecznej akcji
"Dom" to portret człowieka, który chce czuć się potrzebny i pragnie pokazać, że wciąż jest silny i sprawczy. Mężczyzna stawia czoła wyzwaniom codzienności, dbając o swój dom, choć wraz z mijającym czasem staje się to coraz trudniejsze. W historii istotną rolę odgrywają najbliżsi – syn rozumie, jak ważne dla ojca jest poczucie samodzielności i to on daje mu na święta prezent – poczucie sprawczości.
Spot zrealizował szwedzki reżyser Jesper Ericstam, a wyprodukował Moon Films. Za pomysł kreatywny i scenariusz odpowiada agencja Ogilvy Warsaw. Pełna dwuminutowa wersja spotu dostępna jest na YouTube. Z kolei format 45-sekundowy jest emitowany w telewizji oraz VoD. W ramach kampanii publikowane będą także materiały w mediach społecznościowych przygotowane przez agencję HandMade. Za zakup mediów odpowiada Starcom.
Czytaj też: Świąteczne wideo w social mediach warte 2,7 mln zł
(AMS, 23.12.2023)