Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polscy dziennikarze i politycy zakładają konta na Bluesky  |  Wzrosły przychody cyfrowe "GW"  |  Przestępcy próbują wyłudzać dane od wydawców  |  Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 27, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Najważniejsze trendy, wschodzące gwiazdy i wyjątkowe społeczności na TikToku w 2023 roku

Rok 2023 na TikToku został zdominowany przez sportowe, edukacyjne i lifestylowe treści (fot. Jonathan Kemper/Unsplash.com)

Platforma TikTok opublikowała podsumowanie 2023 roku, w którym nagrodziła i doceniła twórców w kilku kategoriach: Ulubione wideo, Playlista, Wschodzące gwiazdy, Gwiazdy muzyki, Lokalnie uwielbiane oraz Nauczył mnie TikTok i Tylko na TikToku.

Jak informuje platforma, rok 2023 został zdominowany przez sportowe, edukacyjne i lifestylowe treści. Co miesiąc 10,6 mln aktywnych użytkowników platformy w Polsce dzieli się inspirującymi treściami, historiami, odkrywa coś nowego.

Podsumowanie trendów TikToka

W kategorii "Ulubione wideo" TikTok poleca odbiorcom: rysownika Franekbielat_art, wędkarza kameranadnie oraz loczniki (twórcy, którzy naśladują ruch postaci ze znanej gry w codziennych sytuacjach).

Czytaj też: Activision zapłaci 50 mln dol. w ramach pozwu o dyskryminację pracownic

W kategorii Playlista platforma wskazała trzy utwory: "Czułe słowa (Oh My Oh)" zespołu Piękni i Młodzi, "Juli Juli" Blacha 2115 oraz "Kinderki" nagrane przez Mortal & Jonatan.

Jako Wschodzące gwiazdy wymieniono: Prawomarcina, kanał zajmujący się poradami prawnymi, marzeniaimarek.yt, kanał małżeństwa, który uczy gotowania oraz programista_na_froncie.

Jak zwracają uwagę przedstawiciele TikToka, hasztag #EduTok globalnie został wyświetlony łącznie 172 mld razy. W kategorii Nauczył mnie TikTok platforma doceniła m.in. pani.etykietę, która uczy savoir-vivre'u, olęszkoldę (pokazującą popularne uczesania) oraz lostreadingosul (polską booktokerkę).

Pełne podsumowanie globalnych i lokalnych trendów TikToka znajduje się pod tym linkiem.

Czytaj też: Startująca kampania "#Zachowaj Kontrolę" mówi o odpowiedzialnym korzystaniu z gier wideo

(KAP, 27.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.