Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Grudzień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Activision zapłaci 50 mln dol. w ramach pozwu o dyskryminację pracownic

Activision Blizzard po wielu miesiącach starań w październiku za 69 mld dol. został kupiony przez Microsoft

Activision Blizzard – firma, o której kupno za 69 mld dol. przez wiele miesięcy starał się Microsoft – ma zapłacić ok. 50 mln dol. z tytułu rozstrzygnięcia pozwu złożonego w kalifornijskim sądzie w 2021 roku.

Producentowi gier wideo zarzucono dyskryminację pracownic, co objawiało się brakiem możliwości awansu zawodowego i zaniżaniem wynagrodzeń.

Czytaj też: Youtuber promuje polskie zabytki ze świata w grze Minecraft. Uczenie przez zabawę

Kalifornijski Departament Praw Obywatelskich (CRD) pozwał twórcę "Call of Duty" po dwóch latach śledztwa w związku z tymi zarzutami, a także tolerowaniem przypadków molestowania seksualnego.

Na skutek ugody CRD wycofa zarzuty dotyczące molestowania. Activision podejmie dodatkowe kroki, aby zapewnić uczciwe praktyki w zakresie wynagrodzeń i awansów oraz zadośćuczyni kobietom, które były pracownicami w okresie od 12 października 2015 do 31 grudnia 2020 roku. 

"W ugodzie CRD wyraźnie przyznała, iż »żaden sąd ani niezależne dochodzenie nie potwierdziły zarzutów, że w Activision Blizzard doszło do systemowego lub powszechnego molestowania seksualnego«" – stwierdził producent gier wideo w oświadczeniu.

Czytaj też: Startująca kampania "#Zachowaj Kontrolę" mówi o odpowiedzialnym korzystaniu z gier wideo

(MAC, 19.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.