Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Grudzień 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Opole nie przedłuża umów Ogórek, Cywińskiemu, Goćkowi, Rachoniowi i Semce

Z anteny Radia Opole znika m.in. Michał Rachoń (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

Radio Opole kończy współpracę z Magdaleną Ogórek, Piotrem Cywińskim, Piotrem Goćkiem, Michałem Rachoniem i Piotrem Semką – ustalił "Presserwis".

– Poinformowaliśmy naszych współpracowników, że nie przedłużamy z nimi umów ze względu na niejasną sytuację związaną z finansowaniem mediów publicznych w 2024 roku – mówi "Presserwisowi" Piotr Wójtowicz, prezes Radia Opole.

"Wprowadzamy oszczędności"

Umowy dziennikarzy wygasają z końcem grudnia 2023 roku. Z ustaleń "Presserwisu" wynika, że każdy z nich otrzymywał po kilka tys. zł miesięcznie.

Czytaj też: Rada Pracowników PAP zbiera uwagi o naruszeniach standardów. Prezes PAP straszy

Piotr Cywiński i Michał Rachoń są autorami magazynu "Spięcie" i cyklu felietonów "Pole minowe". Piotr Gociek i Piotr Semka prowadzą "Magazyn międzynarodowy" i "Co tam Panie w polityce?". Magdalena Ogórek ma zaś audycje "Suma tygodnia" i "Zagrabione".

– Wprowadzamy oszczędności tam, gdzie możemy, ale nie kosztem naszych etatowych pracowników. Nie wiemy, czy dostaniemy rekompensatę, czy nie – zastrzega Piotr Wójtowicz.

Radio Opole rezygnuje np. z serwisu Polskiej Agencji Prasowej. – Wypowiedzieliśmy umowę ze względów finansowych – mówi "Presserwisowi" Tomasz Cichoń, redaktor naczelny Radia Opole.

Radio Opole ma zakończyć 2023 rok z ponad 1,5 mln zł zysku, podczas gdy w 2022 roku zanotowało blisko 2 mln zł straty.

Czytaj też: KRRiT zgodziła się na powstanie nowej telewizji Polsat News Polityka

(KOZ, 08.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.