Szymon Jabrzyk po odejściu z RASP odpowiada za sprzedaż subskrypcji "Pulsu Biznesu"

Szymon Jabrzyk przed RASP pracował w Agorze (screen: Linkedin/Szymona Jabrzyk)
Szymon Jabrzyk objął stanowisko head of subscription sales w Bonnier Business Polska. Do końca listopada związany był z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska jako senior brand manager.
Szymon Jabrzyk w Bonnier Business Polska jest odpowiedzialny za sprzedaż subskrypcji „Pulsu Biznesu” w kanale e-commerce. - Widzę duży potencjał i przestrzeń na rozwój subskrypcji PB.pl. Chciałbym wykorzystać wcześniej zdobyte doświadczenie, poszerzyć zakres obowiązków i stać się częścią rozrastającego się zespołu – zaznacza Szymon Jabrzyk.
Czytaj też: TVN24 trzecią najchętniej oglądaną telewizją w listopadzie. Duży spadek TVP 1
Dotychczasowe obowiązki Jabrzyka w RASP przejął Jakub Barzak, head of Onet premium marketing.
(MZD, 06.12.2023)
