"Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

 "Magazyn Ekspresu Reporterów"  |  Repartycja opłat reprograficznych  |  Zmiany w TVS  |  Wydawnictwo Marginesy wprowadza nowy imprint  |  "Polityka" wyda książkę  |  Raport VML  |  Clear Channel Poland z nowymi platformami  |  Ultrabox sponsorem  |  Książę Harry wygrał z gazetami   |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press" | Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru.  |

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szymon Jabrzyk po odejściu z RASP odpowiada za sprzedaż subskrypcji "Pulsu Biznesu"

Szymon Jabrzyk przed RASP pracował w Agorze (screen: Linkedin/Szymona Jabrzyk)

Szymon Jabrzyk objął stanowisko head of subscription sales w Bonnier Business Polska. Do końca listopada związany był z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska jako senior brand manager.

Szymon Jabrzyk w Bonnier Business Polska jest odpowiedzialny za sprzedaż subskrypcji „Pulsu Biznesu” w kanale e-commerce. - Widzę duży potencjał i przestrzeń na rozwój subskrypcji PB.pl. Chciałbym wykorzystać wcześniej zdobyte doświadczenie, poszerzyć zakres obowiązków i stać się częścią rozrastającego się zespołu – zaznacza Szymon Jabrzyk.

Czytaj też: TVN24 trzecią najchętniej oglądaną telewizją w listopadzie. Duży spadek TVP 1

Dotychczasowe obowiązki Jabrzyka w RASP przejął Jakub Barzak, head of Onet premium marketing.

(MZD, 06.12.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.