1,55 mln widzów 14. edycji "The Voice of Poland" w TVP 2. Mniej niż przed rokiem
14. edycję "The Voice of Poland" wygrał Jan Górka (fot. Jan Bogacz/TVP)
14. edycję muzycznego talent show "The Voice of Poland" oglądało w TVP 2 średnio 1,55 mln widzów – o kilkadziesiąt tys. mniej, niż poprzednią przed rokiem.
W jesiennej ramówce telewizyjna Dwójka pokazywała program w soboty o 20, od 2 września do 25 listopada. Najwięcej widzów – 1,87 mln – przyciągnęła 23 września druga część show.
TVP 2, emitując "The Voice of Poland", miał średnio 13,14 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 udział Dwójki wynosił 9,64 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 – 10,23 proc.
Czytaj też: Teleturniej "Jeden z dziesięciu" śledziło w TVP 1 ponad milion widzów. Brak rekordzisty w finale
Poprzednią, 13. edycję jesienią 2022 roku śledziło w TVP 2 średnio 1,61 mln widzów.
14. edycję "The Voice of Poland" wygrał Jan Górka z drużyny Lanberry. Otrzymał tytuł "Najlepszego Głosu w Polsce", możliwość podpisania kontraktu płytowego i 50 tys. zł. Wystąpi również podczas 61. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu.
Dane: Nielsen Media, dla tegorocznego sezonu uwzględniają również oglądanie programu tego samego dnia, ale nie w czasie emisji (Vosdal, czyli viewing on same day as live).
Czytaj też: Oglądalność "Naszego nowego domu" z Elżbietą Romanowską mniejsza niż z Katarzyną Dowbor
(KOZ, 02.12.2023)