Serwis Moto.pl rozstrzygnął konkurs, w którym internauci oddali 29 tysięcy głosów
W jednej z kategorii eksperckich wyróżniono także związane z motoryzacją najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku. Wygrała kampania CUPRA Formentor
Serwis Moto.pl rozstrzygnął szóstą edycję konkursu „The Best of Moto” na najlepsze samochody, motocykl, innowacje czy gadżety motoryzacyjne, w którym laureatów wskazują nie tylko specjaliści w dziedzinie motoryzacji, ale także internauci. Ogłoszono zwycięzców w 14 kategoriach specjalnych i czterech kategoriach eksperckich.
Nagroda główna głosami jurorów i internautów trafiła do Toyoty C-HR. Plebiscyt „The Best of Moto” organizowany przez zespół Moto.pl to jedno z najbardziej prestiżowych wydarzeń polskiej branży motoryzacyjnej. Organizatorzy zauważają, że w tym roku w branży jest nad czym myśleć: sytuacja na rynku motoryzacyjnym jest trudna, pandemia, wojna w Ukrainie oraz drożyzna zrobiły swoje. Efekty tych zjawisk widać także w wynikach plebiscytu.
W „The Best of Moto” nagrodę główną przyznaje jury, w skład którego wchodzą nie tylko dziennikarze serwisu Moto.pl, ale także przedstawiciele innych mediów, specjalizujący się w dziedzinie motoryzacji oraz internauci, którzy w tym roku oddali prawie 29 tys. głosów. Podczas uroczystej gali wręczono w sumie 19 nagród.
- W tej edycji po raz kolejny dodaliśmy nowe kategorie. Dzięki temu jesteśmy na bieżąco z trendami w branży – tłumaczy Tomasz Korniejew, dyrektor wydawniczy Gazeta.pl.
W jednej z kategorii eksperckich wyróżniono także związane z motoryzacją najlepsze działanie reklamowe na polskim rynku. Wygrała kampania CUPRA Formentor.
Wszystkich zwycięzców plebiscytu znajdą Państwo pod tym linkiem.
(MA, 24.11.2023)