W trzecim kwartale „Gazeta Pomorska” numerem jeden wśród dzienników regionalnych
W trzecim kwartale br. średnia sprzedaż "Gazety Pomorskiej" (Polska Press) wynosiła 11 823 egz., co oznacza spadek o 16,34 proc. wobec analogicznego okresu w ub.r.
W trzecim kwartale roku wśród dzienników regionalnych najlepiej sprzedawała się "Gazeta Pomorska" (Polska Press). Ale w TOP 10 wzrost średniej sprzedaży wydania odnotowała tylko również należąca do PP "Polska Metropolia Warszawska".
Z danych Polskich Badań Czytelnictwa wynika, że wśród dzienników regionalnych najlepiej sprzedawała się "Gazeta Pomorska" – jej średnia sprzedaż wynosiła 11 823 egz., co oznacza spadek o 16,34 proc. wobec analogicznego okresu w ub.r.
Czytaj też: Stanisław Bortkiewicz, bliski współpracownik Kurskiego, nie pracuje już w TVP
Drugi był "Dziennik Zachodni" ze średnią 7451 egz. (spadek o 20,77 proc.), a trzeci "Głos Wielkopolski" – 7181 egz. (spadek o 23,07 proc.).
Na kolejnych miejscach w TOP 10, w której znalazły się wyłącznie tytuły Polska Press, są:
- "Polska Metropolia Warszawska" – 6198 (wzrost o 12,22 proc.)
- "Głos – Dziennik Pomorza" – 5560 egz. (spadek o 20,09 proc.)
- "Nowiny" – 5420 egz. (spadek o 13,80 proc.)
- "Echo Dnia" – 5152 egz. (spadek o 15,17 proc.)
- "Express Ilustrowany" – 5042 egz. (spadek o 25,80 proc.)
- "Dziennik Bałtycki" – 4678 egz. (spadek o 21,92 proc.)
- "Dziennik Łódzki" – 4675 egz. (spadek o 20,70 proc.).
Najwięcej e-wydań – 3099 egz. – sprzedała "Polska Metropolia Warszawska". Poziom tysiąca e-wydań przekroczyły również: "Gazeta Krakowska" – 1212 egz., "Nowiny" – 1211 egz. i "Dziennik Bałtycki" – 1048 egz.
Czytaj też: Lokalne media w czasie kampanii nie poprawiły znacząco zasięgów. Ale lepiej będzie wiosną
(MZD, 14.11.2023)