Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. Ma dużą przewagę nad TVP Info

TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w październiku średnio 7,29 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W październiku liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Stacjom newsowym widownię podniosły informacje dotyczące wyborów.

Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w październiku średnio 7,29 proc. udziału wobec 5,65 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 5,92 proc. (wzrost z 4,77 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 2,06 proc. (w górę z 1,78 proc.).

Czytaj też: KRRiT jednogłośnie przedłużyła koncesję trzem kanałom TVN, w tym głównej antenie

Kolejne miejsca zajęły:

  • Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,83 proc. (wzrost z 0,71 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,63 proc. (wzrost z 0,6 proc.),
  • TV Republika (Telewizja Republika) – 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.), 
  • Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (bez zmian),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (bez zmian)
  • i Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian).

W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) – z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał 5,2 proc. udziału (wzrost z 3,54 proc.), TVP Info – 2,97 proc. (2,61 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,74 proc. (wzrost z 1,43 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Kogo i jak zwalniać z TVP i Polskiego Radia? Eksperci konkretnych pomysłów nie mają

(MNIE, 11.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.