TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. Ma dużą przewagę nad TVP Info
TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał w październiku średnio 7,29 proc. udziału (fot. Paweł Wodzyński/East News)
W październiku liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Stacjom newsowym widownię podniosły informacje dotyczące wyborów.
Pierwszy TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał w październiku średnio 7,29 proc. udziału wobec 5,65 proc. rok wcześniej. Drugi był naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 5,92 proc. (wzrost z 4,77 proc.), a trzeci Polsat News (Telewizja Polsat) – 2,06 proc. (w górę z 1,78 proc.).
Czytaj też: KRRiT jednogłośnie przedłużyła koncesję trzem kanałom TVN, w tym głównej antenie
Kolejne miejsca zajęły:
- Wydarzenia 24 (Telewizja Polsat) – 0,83 proc. (wzrost z 0,71 proc.),
- TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,63 proc. (wzrost z 0,6 proc.),
- TV Republika (Telewizja Republika) – 0,12 proc. (wzrost z 0,09 proc.),
- Polsat News 2 (Telewizja Polsat) – 0,11 proc. (bez zmian),
- Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,03 proc. (bez zmian)
- i Biznes 24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian).
W czerwcu zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) – z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.
W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał 5,2 proc. udziału (wzrost z 3,54 proc.), TVP Info – 2,97 proc. (2,61 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,74 proc. (wzrost z 1,43 proc.).
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Kogo i jak zwalniać z TVP i Polskiego Radia? Eksperci konkretnych pomysłów nie mają
(MNIE, 11.11.2023)