Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dyrektorka rozstaje się z Canal+  |  Jak sprawdza się nowa formuła "Przeglądu Sportowego"?  |  Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tadeusz Żórawski został COO & CMO w 22 Ventures. Jest związany z branżą od blisko 30 lat

Tadeusz Żórawski jest związany od blisko 30 lat z branżą reklamową, mediową, badawczą, e-commerce i nowymi technologiami (fot. materiały prasowe)

Tadeusz Żórawski obejmuje stanowisko COO & CMO w 22 Ventures (holding firm Tigers, Automation House, Huqiao).

Tadeusz Żórawski ma wzmacniać ekspansję holdingu, rozwijając skalę działania firm należących do grupy w Polsce i za granicą. Będzie wspierać zespoły w zakresie strategii działania, marketingu, sprzedaży, modelowania rozwoju biznesu, oferty, i wdrażania wśród klientów nowych rozwiązań technologicznych w zakresie automatyzacji procesów biznesowych.

Czytaj też: Pepsi wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną, a Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru

Żórawski jest związany od blisko 30 lat z branżą reklamową, mediową, badawczą, e-commerce i nowymi technologiami. Ostatnio, od 2019 roku, kierował rozwojem strategii spółki Molecular Worldwide (wcześniej Molecular BBDO) jako global e-commerce strategy director. Jak podaje Igor Kaleński, CEO & global e-commerce lead w Molecular Worldwide, stanowisko Żórawskiego nie będzie ponownie obsadzane, a jego obowiązki przejmuje Konrad Żmuda-Trzebiatowski, deputy global e-commerce strategy director.

Przed Molecular Worldwide Żórawski wspierał współpracę start-upów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Omnichannel w The Heart Tech oraz SaveCart – firmy oferującej marketing automation dla sklepów online. Do marca 2018 roku pracował jako dyrektor zarządzający domu mediowego PHD. Wcześniej, przez wiele lat, był prezesem domu mediowego Universal McCann.

Czytaj też: Volkswagen Financial Services z pierwszą w historii marki kampanią telewizyjną

(AMS, 10.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.