Tadeusz Żórawski został COO & CMO w 22 Ventures. Jest związany z branżą od blisko 30 lat
Tadeusz Żórawski jest związany od blisko 30 lat z branżą reklamową, mediową, badawczą, e-commerce i nowymi technologiami (fot. materiały prasowe)
Tadeusz Żórawski obejmuje stanowisko COO & CMO w 22 Ventures (holding firm Tigers, Automation House, Huqiao).
Tadeusz Żórawski ma wzmacniać ekspansję holdingu, rozwijając skalę działania firm należących do grupy w Polsce i za granicą. Będzie wspierać zespoły w zakresie strategii działania, marketingu, sprzedaży, modelowania rozwoju biznesu, oferty, i wdrażania wśród klientów nowych rozwiązań technologicznych w zakresie automatyzacji procesów biznesowych.
Czytaj też: Pepsi wprowadza nowe logo i identyfikację wizualną, a Pepsi Max zmienia nazwę na Pepsi Zero Cukru
Żórawski jest związany od blisko 30 lat z branżą reklamową, mediową, badawczą, e-commerce i nowymi technologiami. Ostatnio, od 2019 roku, kierował rozwojem strategii spółki Molecular Worldwide (wcześniej Molecular BBDO) jako global e-commerce strategy director. Jak podaje Igor Kaleński, CEO & global e-commerce lead w Molecular Worldwide, stanowisko Żórawskiego nie będzie ponownie obsadzane, a jego obowiązki przejmuje Konrad Żmuda-Trzebiatowski, deputy global e-commerce strategy director.
Przed Molecular Worldwide Żórawski wspierał współpracę start-upów i korporacji jako doradca strategiczny i lider projektu Omnichannel w The Heart Tech oraz SaveCart – firmy oferującej marketing automation dla sklepów online. Do marca 2018 roku pracował jako dyrektor zarządzający domu mediowego PHD. Wcześniej, przez wiele lat, był prezesem domu mediowego Universal McCann.
Czytaj też: Volkswagen Financial Services z pierwszą w historii marki kampanią telewizyjną
(AMS, 10.11.2023)