GoldenSubmarine będzie promować Polskie Parki Narodowe
"Promocja Parków Narodowych jako marki” to nazwa projektu realizowanego od 2016 roku przez MKiŚ (fot. materiały prasowe)
GoldenSubmarine zrealizuje kampanię promującą Polskie Parki Narodowe i Projekt POIS w mediach społecznościowych. Agencja wygrała zapytanie ofertowe ogłoszone przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska.
Wygrane przez GoldenSubmarine postępowanie obejmuje "Przygotowanie i przeprowadzenie promocji Projektu POIS.02.04.00-00-0001/15 Promocja Parków Narodowych jako marki i Polskich Parków Narodowych w mediach społecznościowych Parków Narodowych i Ministerstwa Klimatu i Środowiska (MKiŚ)”. Pomysł GoldenSubmarine uzyskał 100 punktów, czyli najwięcej w ramach kryteriów oceny ofert.
"Promocja Parków Narodowych jako marki” to nazwa projektu realizowanego od 2016 roku przez MKiŚ. Skupia się na przybliżaniu ogółowi społeczeństwa instytucji parków narodowych i aktywnego zaangażowania rzeszy Polaków w realizowaną przez nie misję ochrony przyrody. Projekt ma zasięg ogólnopolski i jest prowadzony we współpracy ze wszystkimi 23 istniejącymi w Polsce parkami narodowymi.
(AMS, 08.11.2023)