Bartosz Nowak po odejściu ze Spider’s Web kieruje polskim oddziałem Adlook
Bartosz Nowak od 2017 roku był szefem sprzedaży w serwisie Spider's Web (fot. materiały prasowe)
Założona w 2022 roku przez RTB House spółka Adlook wchodzi na polski rynek. Polskim oddziałem firmy kieruje Bartosz Nowak.
Adlook pomaga markom, domom mediowym i agencjom zarządzać kampaniami reklamowymi, oferując dostęp do kluczowych formatów online. Platforma firmy umożliwia targetowanie, mierzenie i zakup mediów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Jej podstawą są algorytmy Deep Learning, które w czasie rzeczywistym testują i wybierają formaty gwarantujące maksymalną efektywność komunikacji marki z konsumentami. Dzięki współpracy z Chrome Adlook oferuje rozwiązania cookieless, które od 2024 roku będą niezbędne, by docierać do użytkowników tej przeglądarki (w przyszłym roku Chrome przestanie wspierać tzw. ciasteczka).
Czytaj też: Sebastian Hejnowski został szefem regionu wschodniego EMEA w grupie SEC Newgate
Spółka Adlook jest już obecna w Stanach Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii, Wielkiej Brytanii, Francji, a teraz także w Polsce. W globalnym portfolio ma takie marki, jak: Mars, SC Johnson, Pepsico, Sanofi, Heinz, Unilever, Nestlé i Budweiser. Współpracuje też z agencjami: McCann, Publicis, IPG, WPP, Africa Creative.
Polskim oddziałem firmy kieruje Bartosz Nowak, sales director. Ostatnio pracował w Grupie Spider's Web, a wcześniej w Silesion.pl, Grupie Radiowej Agory, TVN i Grupie Ströer.
– Polscy marketerzy sprawnie przyjmują wszelkie nowinki technologiczne i potrafią je wykorzystać na swoją korzyść – mówi Bartosz Nowak. – Adlook opiera się na zaawansowanych algorytmach sztucznej inteligencji: Deep Learning. Dzięki temu, możemy dostarczać efektywne i relewantne reklamy tam, gdzie mają realną szansę na konwersję, z jednoczesną gwarancją rezultatów i opłatami tylko za pełne wyświetlenia wideo. Nasze sukcesy i doświadczenie z takich rynków, jak Stany Zjednoczone, Wielka Brytania czy Brazylia, w połączeniu z lokalną ekspertyzą, przyczyniają się nie tylko do wzrostu efektywności, ale i do budowy zrównoważonego ekosystemu reklamowego.
Czytaj też: Top Marka 2023. Media rosną w siłę. Sześć marek mediów w pierwszej dziesiątce Listy 500
(AMS, 07.11.2023)