Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 06, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 z największym udziałem w widowni w październiku. TVN 24 wyprzedził TVN i Polsat

W grupie ogólnej 4+ prowadził TVP 1, zdobywając 7,75 proc. udziału w rynku (fot. Pixabay.com)

W październiku 2023 roku TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a TVN – w grupach komercyjnych 16-49 i 16-59. Główne kanały straciły, ale zyskały informacyjne, relacjonujące kampanię i wybory.

W grupie ogólnej 4+ prowadził TVP 1, zdobywając 7,75 proc. wobec 8,44 proc. w październiku 2022 roku. Udział TVP 2 spadł z 7,44 proc. do 7,36 proc. Trzeci był TVN 24 – 7,29 proc. (wzrost z 5,65 proc.). Na czwartej pozycji znalazł się TVN – 6,79 proc. (w dół z 7,43 proc.), a dalej Polsat – 6,57 proc. (spadek z 7,31 proc.).

Czytaj też: Powyborcze tele wizje. Nowy ład w mediach będą zaprowadzać politycy, nie dziennikarze

Zyskały TVP Info – z 4,77 proc. do 5,92 proc. i TVN Siedem – z 3,02 proc. do 3,20 proc. TV Puls zmniejszył udział z 3,01 proc. do 2,93 proc., a TV 4 – z 3,14 proc. do 2,92 proc. Zyskał Polsat News – z 1,78 proc. do 2,06 proc.

W grupie komercyjnej 16-49 liderem był TVN, którego udział wyniósł 8,61 proc. (spadek z 9,67 proc.). Polsat miał 7,35 proc. (spadek z 7,64 proc.), TVP 2 – 5,28 proc. (spadek z 5,87 proc.), TVN 24 – 4,53 proc. (wzrost z 2,98 proc.), a TVP 1 – 4,52 proc. (spadek z 5,17 proc.).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-59 TVN notował 7,89 proc. udziału wobec 8,67 proc. rok temu. Udział Polsatu wynosił 7,12 proc. (spadek z 7,59 proc.), TVP 2 – 5,51 proc. (spadek z 6,02 proc.), TVP 1 – 5,40 proc. (spadek z 5,96 proc.), a TVN 24 – 5,20 proc. (wzrost z 3,54 proc.).

W październiku kategoria others unrecognized, czyli niezidentyfikowanych treści wideo (np. oglądanych na telewizorze treści z serwisów subskrypcyjnych poprzez aplikacje na Smart TV), stanowiła 10,46 proc. w grupie ogólnej 4+ (wzrost z 9,98 proc.), w 16-49 – 16,92 proc. (wzrost z 15,97 proc.), a w 16-59 – 14,11 proc. (wzrost z 13,42 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: OKO.press odpowiada prezesowi Grupy RMF ws. tekstu o Orlenie. "Potwierdza zarzuty"

(MNIE, 06.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.