Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Krzysztof Bąk, były reporter Polsatu, wraca do felietonów w lokalnej gazecie

– Poza Mysłowicami spędziłem zaledwie 4-5 lat. Teraz mieszkam tu znowu i widzę, jak miasto zmarnowało ostatnie 20 lat – mówi Krzysztof Bąk (fot. archiwum prywatne)

Krzysztof Bąk, który do 2022 roku był reporterem Polsatu na Śląsku, został felietonistą tygodnika "Co Tydzień" w Mysłowicach. To dla niego powrót do korzeni – dziennikarską karierę zaczynał właśnie w tym tygodniku.

Krzysztof Bąk formalnie nadal pozostaje pracownikiem Polsatu. Przebywa na bezpłatnym urlopie. Ostatnio pracował w urzędzie miejskim w Będzinie i w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Śląskiego. Teraz pisze felietony poświęcone miastu, w którym się urodził i wychował.

Czytaj też: "Gazeta Wyborcza" najbardziej opiniotwórczym medium we wrześniu w Polsce. Wysoko "Press"

– Poza Mysłowicami spędziłem zaledwie 4-5 lat. Teraz mieszkam tu znowu i widzę, jak miasto zmarnowało ostatnie 20 lat – mówi Krzysztof Bąk.

Krzysztof Bąk, który zaczynał swoją dziennikarską karierę w tygodniku lokalnym "Co Tydzień" w Mysłowicach, później pracował także w "Dzienniku Zachodnim", TVP Katowice i Polsacie.

Czytaj też: A gdyby nawet Polska Press sprzedano, to za ile? Gazety słabe, strata finansowa, internet w dół

(PAR, 04.11.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.