Disney+ od 1 listopada wprowadza w Europie opcję "Standard with Ads" z reklamami
Disney+ z reklamami w Europie zaczyna ceny od 4,99 funtów lub 5,99 euro miesięcznie
Od środy 1 listopada Disney+ wchodzi ze swoją usługą wspieraną reklamami do krajów europejskich. Na początek standardowa wersja pojawi się w takich krajach, jak: Wielka Brytania, Francja, Niemcy, Szwajcaria, Włochy, Hiszpania, Norwegia, Szwecja i Dania.
Standard with Ads, wprowadzona początkowo w Stanach Zjednoczonych jesienią 2022 roku, w kolejnych miesiącach będzie dostępna w następnych krajach.
Czytaj też: X oficjalnie wprowadza dwa poziomy subskrypcji
"Zgodnie ze strategicznym podejściem Disneya ostatnie 10 miesięcy spędziliśmy na testowaniu, uczeniu się i słuchaniu naszych konsumentów i klientów. W ten sposób nadal tworzymy projekty skierowane przede wszystkim do widza, jednocześnie wprowadzając nowe możliwości, funkcjonalność i formaty" – powiedziała Rita Ferro, prezeska Global Advertising w koncernie Disneya.
Usługa współpracuje z dostawcami targetowania i dostarczania reklam, w tym DoubleVerify, Moat, IAS, AdForm, DCM, Extreme Reach, Flashtalking, Innovid, Jivox i Sizmek.
Czytaj też: Amazon zwiększył zysk ponadtrzykrotnie, reklamy w górę o 26 proc.
(MAC, 31.10.2023)