Naziemna Stopklatka promuje serial "To nie ze mną" i pasma filmowe
W kreacjach reklamowych Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe (fot. materiały prasowe)
Naziemny kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszył z kampanią reklamową. Działania będą skupione wokół promocji drugiego sezonu serialu "To nie ze mną" i tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie jest aktor Rafał Zawierucha.
Naziemny kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszył z kampanią reklamową. Działania będą skupione wokół promocji drugiego sezonu serialu "To nie ze mną" i tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie jest aktor Rafał Zawierucha.
Kampania reklamowa Stopklatki wystartowała 27 października i potrwa do końca listopada. W kreacjach reklamowych Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez jesienną ramówkę Stopklatki. Promowany jest też drugi sezon serialu "To nie ze mną", który będzie emitowany od 1 listopada.
Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, wspartą komunikacją w digitalu (portale tematyczne, media społecznościowe - Facebook, Instagram, YouTube, marketing w wyszukiwarkach), prasie (gazety z programem tv) i na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska. Dodatkowo zaplanowano działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.
Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona wewnętrznie i bazuje na materiałach przygotowanych wiosną przez agencję Open Gate. Za planowanie i zakup mediów ponownie odpowiada Havas Media.
Według Nielsen Media we wrześniu stacja miała średnio 1,13 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (w porównaniu z 1,07 proc. rok wcześniej).
(MNIE, 30.10.2023)