Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naziemna Stopklatka promuje serial "To nie ze mną" i pasma filmowe

W kreacjach reklamowych Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe (fot. materiały prasowe)

Naziemny kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszył z kampanią reklamową. Działania będą skupione wokół promocji drugiego sezonu serialu "To nie ze mną" i tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie jest aktor Rafał Zawierucha.

Naziemny kanał filmowo-serialowy Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszył z kampanią reklamową. Działania będą skupione wokół promocji drugiego sezonu serialu "To nie ze mną" i tematycznych pasm filmowych. Twarzą kampanii Stopklatki ponownie jest aktor Rafał Zawierucha.

Kampania reklamowa Stopklatki wystartowała 27 października i potrwa do końca listopada. W kreacjach reklamowych Rafał Zawierucha wciela się w postacie symbolizujące promowane pasma filmowe i przeprowadza widzów przez jesienną ramówkę Stopklatki. Promowany jest też drugi sezon serialu "To nie ze mną", który będzie emitowany od 1 listopada.

Działania obejmują ogólnopolską kampanię radiową, wspartą komunikacją w digitalu (portale tematyczne, media społecznościowe - Facebook, Instagram, YouTube, marketing w wyszukiwarkach), prasie (gazety z programem tv) i na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska. Dodatkowo zaplanowano działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych.

Koncepcja kreatywna jesiennej kampanii została stworzona wewnętrznie i bazuje na materiałach przygotowanych wiosną przez agencję Open Gate. Za planowanie i zakup mediów ponownie odpowiada Havas Media.

Według Nielsen Media we wrześniu stacja miała średnio 1,13 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (w porównaniu z 1,07 proc. rok wcześniej).

(MNIE, 30.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.