Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 30, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sakiewicz wykorzystuje wynik wyborów do promocji cyfrowych subskrypcji swoich gazet

Media związane z Tomaszem Sakiewiczem kolejny raz wykorzystują uczucia patriotyczne swoich odbiorców w celach komercyjnych (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

Redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz alarmuje, że po wyborach „przyszedł czas walki o wolną Polskę” i w związku z tym apeluje o wykupywanie cyfrowych prenumerat gazet należących do kierowanej przez niego Strefy Wolnego Słowa.

Do Strefy Wolnego Słowa należą dziennik „Gazeta Polska Codziennie”, tygodnik „Gazeta Polska” i miesięcznik „Nowe Państwo”. Gdy po wyborach okazało się, że władzę PiS - partii wspieranej przez media Strefy Wolnego Słowa - odbierze opozycja, Tomasz Sakiewicz i jego współpracownicy zaczęli wysyłać w mediach społecznościowych komunikat: „Szanowni Państwo, przyszedł czas walki o wolną Polskę. Bez wolnych mediów tej walki nie wygramy. Każdy z Was może wspomóc nasze media zamawiając pakiet prenumeraty elektronicznej Gazety Polskiej, Codziennej i Nowego Państwa”.

Media Sakiewicza ostatnio alarmują też o tym, że niepodległość Polski jest zagrożona przez Unię Europejską.

Dodawany do wpisów link kieruje na stronę, gdzie można kupić prenumeratę roczną i miesięczną „Gazety Polskiej Codziennie” (199 zł za rok i 24 zł za miesiąc), „Gazety Polskiej" (99 zł za rok i 10,99 zł za miesiąc) i „Nowego Państwa” (59 zł za rok i 6,99 zł za jedno wydanie). Dostępne są też aktualne wydania tych tytułów – „GPC” – za 2,50 zł, „Gazeta Polska” – za 3 zł i „Nowe Państwo” – za 6,99 zł.

Media związane z Tomasze Sakiewiczem kolejny raz wykorzystują uczucia patriotyczne swoich odbiorców w celach komercyjnych. Gdy przed wyborami politycy obozu rządzącego rozpętali histerię przeciwko filmowi Agnieszki Holland „Zielona granica” i ukuli hasło „Murem za polskim mundurem”, w sklepie internetowym „Gazety Polskiej” pojawiła się „wyjątkowa kolekcja, starannie wykonanych, bawełnianych bluz w kolorach ciemnozielonym oraz granatowym do wyboru, z dumnym hasłem »Murem za polskim mundurem«, dzięki którym każdy może wyrazić poparcie i wdzięczność dla ludzi, którzy codziennie z poświęceniem wypełniają służbę, aby w polskich domach nadal panował spokój i bezpieczeństwo” – jak reklamowano kolekcję na stronach mediów związanych z Tomaszem Sakiewiczem.

(MAK, 30.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.