"Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej" średnio z 359 tys. widzów. Mniej niż przed rokiem
W programie Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać (fot. materiały prasowe)
Drugi sezon programu "Ślubne pogotowie Izabeli Janachowskiej" oglądało w Polsacie średnio 359 tys. widzów, o 212 tys. mniej niż pierwszy sezon rok temu.
Premierowe odcinki programu były nadawane od 3 września do 22 października w niedziele ok. 17.40. W czasie emisji "Ślubnego pogotowia Izabeli Janachowskiej" stacja miała średnio 3,68 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,57 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 4,23 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów przyciągnął odcinek z 24 września – 401 tys.
Czytaj też: "Doda. Dream Show" oglądało w Polsacie 376 tys. widzów. To mniej niż "Doda. 12 kroków do miłości"
Dla porównania, we wrześniu br. Polsat notował średnio 6,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,31 proc. w komercyjnej 16-59.
Pierwszy sezon rok temu miał średnio 571 tys. widzów.
W programie Izabela Janachowska pomaga w organizacji ślubów i wesel parom, których na to nie stać. Pierwszy sezon produkowała spółka Wedding & Party Dream JJ Group, a drugi – Golden Media Polska.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Specjalne wydania "Milionerów" śledziło w TVN średnio 1,3 mln widzów
(MNIE, 28.10.2023)