Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Doda. Dream Show" oglądało w Polsacie 376 tys. widzów. To mniej niż "Doda. 12 kroków do miłości"

W "Doda. Dream Show" piosenkarka Dorota Rabczewska przygotowywała serię koncertów (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Reality show "Doda. Dream Show" śledziło w Polsacie średnio 376 tys. widzów. To mniej, niż przyciągał przed ekrany poprzedni show Doroty Rabczewskiej pt. "Doda. 12 kroków do miłości".

"Doda. Dream Show" nadawano od 4 września do 23 października w poniedziałki o 20.05. Emitując program, Polsat notował średnio 2,99 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,97 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów miało pierwsze wydanie - 424 tys.

Dla porównania, we wrześniu br. Polsat notował średnio 6,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,31 proc. w komercyjnej 16-59.

Z kolei rok temu program "Doda. 12 kroków do miłości", nadawany w sobotnie wieczory, miał średnio 688 tys. oglądających.

W "Doda. Dream Show" piosenkarka Dorota Rabczewska przygotowywała serię koncertów. Na początku listopada zostanie jeszcze pokazany trwający niecałą godzinę skrót koncertu z serii "Aquaria Tour", do którego przygotowania widzowie mogli śledzić w programie "Doda. Dream Show".

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 25.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.