"Doda. Dream Show" oglądało w Polsacie 376 tys. widzów. To mniej niż "Doda. 12 kroków do miłości"
W "Doda. Dream Show" piosenkarka Dorota Rabczewska przygotowywała serię koncertów (fot. Paweł Wodzyński/East News)
Reality show "Doda. Dream Show" śledziło w Polsacie średnio 376 tys. widzów. To mniej, niż przyciągał przed ekrany poprzedni show Doroty Rabczewskiej pt. "Doda. 12 kroków do miłości".
"Doda. Dream Show" nadawano od 4 września do 23 października w poniedziałki o 20.05. Emitując program, Polsat notował średnio 2,99 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 4,75 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,97 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów miało pierwsze wydanie - 424 tys.
Dla porównania, we wrześniu br. Polsat notował średnio 6,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 7,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,31 proc. w komercyjnej 16-59.
Z kolei rok temu program "Doda. 12 kroków do miłości", nadawany w sobotnie wieczory, miał średnio 688 tys. oglądających.
W "Doda. Dream Show" piosenkarka Dorota Rabczewska przygotowywała serię koncertów. Na początku listopada zostanie jeszcze pokazany trwający niecałą godzinę skrót koncertu z serii "Aquaria Tour", do którego przygotowania widzowie mogli śledzić w programie "Doda. Dream Show".
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 25.10.2023)