Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 28, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mniej widzów ogląda "Pytanie na śniadanie" i "Dzień dobry TVN". Wygrywają jedni i drudzy

"Pytanie na śniadanie" od 7.55 ogląda w TVP 2 średnio 373 tys. widzów (screen: Pytanienasniadanie.tvp.pl)

"Pytanie na śniadanie" w TVP 2 i "Dzień dobry TVN" w TVN ogląda mniej widzów niż przed rokiem. Telewizja śniadaniowa Dwójki prowadzi w grupie ogólnej, a TVN – w grupie komercyjnej 16-49.

Z danych Nielsen Media za okres 1 września – 22 października wynika, że "Pytanie na śniadanie" (od 7.55 do 11.10, w soboty do 11.40, w niedziele do 11.20) przyciąga do telewizyjnej Dwójki średnio 373 tys. widzów, tj. o 20 tys. mniej, niż przed rokiem.

Czytaj też: Polsat stracił widownię przez brak "Kabaretu na żywo". Nadal nie informuje, czy pokaże jego kolejne odcinki

TVP 2, emitując telewizję śniadaniową, notuje średnio 8,18 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (spadek z 8,34 proc.) i 6,89 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (spadek z 7,98 proc.).

"Pytanie na śniadanie" rozpoczyna się jednak 20-minutową częścią z podtytułem "Pobudka" o 7.30. Od września emitowana jest ona nie tylko w dni powszednie, ale także w weekendy. "Pytanie na śniadanie – pobudka" gromadzi 189 tys. widzów, tj. o 32 tys. więcej, niż rok wcześniej.

Z kolei "Dzień dobry TVN" – które od końca sierpnia startuje kwadrans wcześniej, niż przedtem, czyli o 7.45 – śledzi średnio 306 tys. widzów, tj. o 48 tys. mniej, niż przed rokiem. TVN, pokazując śniadaniówkę, ma średnio 6,94 proc. udziału w grupie ogólnej (spadek z 7,58 proc.) i 8,32 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (spadek z 8,91 proc.).

Czytaj też: Warszawa bez plenerowego koncertu sylwestrowego, TVN również. Polsat na Śląsku, TVP rozmawia z Zakopanem

(KOZ, 28.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.