Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat stracił widownię przez brak "Kabaretu na żywo". Nadal nie informuje, czy pokaże jego kolejne odcinki

Program "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" jest jedną z najpopularniejszych propozycji w ofercie Polsatu (screen: YouTube/Polsat)

Nadany zamiast "Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni" film "R.I.P.D. Agenci z zaświatów" miał wyraźnie niższą oglądalność od programu prowadzonego przez Roberta Górskiego i Roberta Korólczyka. Polsat nadal nie informuje, czy w najbliższą niedzielę pokaże kolejne wydanie "Kabaretu na żywo".

Z danych Nielsen Media, do których dotarliśmy, wynika, że film "R.I.P.D. Agenci z zaświatów" - nadany w niedzielę po 20 zamiast programu kabaretowego - miał średnio 573 tys. widzów. Przełożyło się to na 4,29 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 5,79 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 5,65 proc. w komercyjnej 16-59.

Z kolei "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" po trzech tygodniach tej edycji miał średnio 1,39 mln widzów, notując 10,70 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+, 10,17 proc. w komercyjnej 16-49 i 11,14 proc. w grupie komercyjnej 16-59.

Czytaj też: TVP bez konsekwencji za promowanie polityków PiS. Szef KRRiT przyjął wyjaśnienia nadawcy

Bartosz Zientek, prezes domu mediowego Media Context, przyznaje, że trudno jest ocenić tę zmianę po zaledwie jednym tygodniu. - Wydaje się, że najwięcej zyskały TVN i TVP 1. Jednak jak popatrzymy sobie na migrację widzów, to po rozpoczęciu filmu widzowie "uciekali" na inne kanały - natomiast ten odpływ był zdecydowanie bardziej widoczny niż dwa tygodnie wcześniej, gdy zaczynał się kabaret - prawie 500 tys. vs 150 tys. widzów - analizuje.

Rekordowymi wynikami wieczornych propozycji z minionej niedzieli chwalił się TVP 1. Jak podano, powołując się na dane Nielsen Media, serial "Dewajtis" obejrzało 2,7 mln widzów - to najlepszy wynik od początku emisji tej produkcji. "Również rekordową liczbę widzów zgromadził kolejny odcinek 10. edycji programu »Rolnik szuka żony«, który w niedzielny wieczór obejrzało 2,6 mln widzów" - informowała TVP.

Jak podkreśla Bartosz Zientek z Media Context, ostateczny efekt tej zmiany będziemy mogli ocenić jednak dopiero po kilku tygodniach. - Pasmo filmowe, wobec innych programów, charakteryzuje się bardzo dużą zmiennością (jedne filmy oglądają się lepiej, a inne gorzej), może się więc okazać, że akurat wybrany na ten tydzień tytuł po prostu nie do końca się sprawdził - ocenia Zientek. Jak dodaje, z uwagi na nagłą zmianę stacja zapewne nie mogła się lepiej do niej przygotować i nadać filmu, który mógłby zagwarantować jej lepsze wyniki oglądalności.

Na razie jednak nie wiadomo, co widzowie Polsatu zobaczą w nadchodzącą niedzielę o 20. W ramówce na ten dzień nadal widnieje "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni". Polsat w dalszym ciągu nie informuje, czy ostatecznie pokaże ten program.

Przypomnijmy, że w zeszłym tygodniu stacja nagle zrezygnowała z emisji kolejnego odcinka "Kabaretu na żywo. Młodzi i moralni", nie podając żadnego wyjaśnienia tej decyzji. Programy kabaretowe zniknęły też z innych anten nadawcy. - Myśleliśmy, że po wyborach sytuacja się uspokoi, ale chyba są tam jakieś deale z odchodząca władzą, o których nie mamy pojęcia - mówił "Presserwisowi" Robert Górski z Kabaretu Moralnego Niepokoju, współprowadzący program "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni".

Wcześniej stacja usunęła z internetu swoje kabaretowe archiwum z ostatnich miesięcy.

- Nasza decyzja jest związana z tym, że nie chcemy, by nasze programy były wykorzystywane przez jakikolwiek podmiot sporu politycznego w toczącej się obecnie kampanii wyborczej - informował wtedy Tomasz Matwiejczuk. Nie otrzymaliśmy jednak wówczas odpowiedzi, kto dokładnie wykorzystywał programy Polsatu w kampanii.

(MNIE, 26.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.