Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adam Sztaba twarzą działań promocyjnych Miele Polska

Idea kampanii odwołuje się do połączenia kulinariów ze światem muzyki (fot. materiały prasowe)

Miele Polska rozpoczęła lokalną kampanię poświęconą urządzeniom do gotowania. Twarzą projektu jest kompozytor i dyrygent Adam Sztaba.

Idea kampanii odwołuje się do połączenia kulinariów ze światem muzyki. Kuchnia to miejsce, w którym - jak w muzyce - liczą się idealna kompozycja i precyzja. Hasło kampanii to: "Odkryj kuchnię, która brzmi precyzją”.

Kampania realizowana jest online, w prasie, OOH i w kinach. Za strategię, koncepcję kreatywną oraz współpracę z ambasadorem odpowiada agencja GoldenSubmarine. Producentem materiałów wideo jest studio Brown Sugar. Kampanię online zaplanowała agencja Performance Media, za działania offline odpowiada dom mediowy Star Media. Kampania potrwa do końca roku.

(AMS, 25.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.