Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Wróżki" i "Werandy" nie znika z rynku, ale przekształca się w spółkę komandytową

Wydawnictwo Te-Jot Teresa Jaskierny-Kowalkowska specjalizuje się w czasopismach wróżbiarskich i wnętrzarskich

Wbrew pogłoskom, jakie pojawiły się na rynku, Wydawnictwo Te-Jot nie zawiesza działalności. Zmieniła się jedynie jego nazwa, przekształciła się też spółka prowadząca wydawnictwo.

We wpisach do KRS pojawiła się uwaga, że od 1 października br. Wydawnictwo Te-Jot Sp. z o.o. zawiesza działalność gospodarczą.

- To wynika ze zmiany nazwy wydawnictwa, która niedawno miała miejsce - wyjaśnia Katarzyna Sadłowska-Kittel, dyrektor wydawnicza pism wnętrzarskich. - Zmieniliśmy nazwę z Te-Jot na Te-Jot Teresa Jaskierny-Kowalkowska. Zmieniła się też forma spółki z o.o. na spółkę komandytową. I stąd przy starej nazwie figuruje taki zapis w KRS - dodaje.

- Wiadomości o tym, że jesteśmy na sprzedaż, pojawiają się na rynku co jakiś czas - przyznaje Teresa Jaskierny-Kowalkowska, właścicielka wydawnictwa Te-Jot. - Zdążyliśmy się już przyzwyczaić. Zapewniam, że nasza kondycja jest dobra, mamy precyzyjnie określony target i bardzo wiernych czytelników, dzięki czemu radzimy sobie nieźle. Nie chcemy i nie zamierzamy sprzedawać wydawnictwa ani jego tytułów - podkreśla.

Te-Jot działa od 1993 roku. W swoim portfolio ma miesięcznik "Wróżka", tygodnik "Gwiazdy Mówią", portal Astromagia.pl, miesięczniki "Weranda" i "Weranda Country" oraz kwartalnik "Weranda Weekend". Sprzedaż tytułów jest monitorowana w Polskich Badaniach Czytelnictwa. "Wróżka" sprzedawała się w poprzednim kwartale br. średnio w 26 364 egz., "Weranda" - 16 200 egz., a "Weranda Country" - 22 338 egz.

(PAR, 18.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.