Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Październik 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KRRiT wezwała prezesów Polskiego Radia i Radia Łódź. Chodzi o zmiany planów programowo-finansowych

Prezeska Polskiego Radia Agnieszka Kamińska ma zjawić się na posiedzeniu KRRiT 25 października (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Polskie Radio i Radio Łódź wprowadziły zmiany do tegorocznych planów programowo-finansowych. Np. w Programie III nadawanych jest mniej audycji publicystycznych, a więcej rozrywkowych, niż przewidywały wcześniejsze ustalenia z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji. Z informacji "Presserwisu" wynika, że KRRiT zażądała wyjaśnień, wzywając prezesów tych spółek.

Polskie Radio i Radio Łódź po wprowadzeniu zmian zwróciły się o akceptację KRRiT. Krajowa Rada uznała, że pisemne tłumaczenia szefów spółek są ogólnikowe. Prezeska publicznego radia Agnieszka Kamińska i szef łódzkiej rozgłośni Arkadiusz Paluszkiewicz mają wyjaśnić powody zmian na posiedzeniu, które odbędzie się 25 października.

Czytaj też: Prezes TVP chce, żeby szef KRRiT podjął działania w sprawie orędzia marszałka Senatu

Jak wynika ze zmodyfikowanego planu programowo-finansowego Polskiego Radia na 2023 rok, w radiowej Trójce m.in. zmniejszono liczbę godzin audycji publicystycznych (o 719 godzin w ciągu roku) i informacyjnych (o 26 godzin), a zwiększono – audycji rozrywkowych (o 494 godziny).

Z kolei korekta dotycząca młodzieżowej Czwórki dotyczy np. ograniczenia audycji informacyjnych (o 76 godzin) i zwiększenia audycji rozrywkowych (o 301 godzin). 

W przypadku Radia Łódź zmiany obejmują przeznaczenie mniej godzin na audycje regionalne (o 786 godzin), edukacyjne (o 310 godzin), informacyjne (o 290 godzin), kulturalne (o 124 godziny) i publicystyczne (o 83 godziny), jednocześnie zwiększając czas audycji rozrywkowych (o 574 godziny).

Czytaj też: "Lokalna sieć wyborcza" OGB nie dostarczyła wyników wyborów. Lokalne portale idą do sądu

(KOZ, MNIE, 17.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.