Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polaków w eliminacjach piłkarskiego Euro 2024 najdroższy w listopadowym cenniku TVP

W listopadzie najwięcej – do 237,4 tys. zł – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy wieczornym meczu Polska – Czechy (fot. Pixabay.com)

Mecz reprezentacji Polski w eliminacjach piłkarskiego Euro 2024 jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na listopad.

W listopadzie najwięcej – do 237,4 tys. zł (sprzedaż łączona w TVP 1 i TVP Sport) – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy meczu eliminacyjnym Polska – Czechy z 17 listopada. Natomiast ceny spotów przy towarzyskim meczu piłkarskim Polska – Łotwa (21 listopada) w TVP 1 i TVP Sport dochodzą do 191,7 tys. zł.

Czytaj też: Prawie 9,8 mln widzów oglądało ogłoszenie wyników wyborów. Najwięcej w TVN

Za spot przy serialu "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić do 148,1 tys. zł (36,5 proc. więcej, niż rok wcześniej), przy "Wiadomościach" TVP 1 – do 122,7 tys. zł (1,8 proc. mniej), a przy "Barwach szczęścia" TVP 2 – do 112,6 tys. zł (42,4 proc. więcej).

Według danych Nielsen Media, podanych przez TVP, mecz Polska – Mołdawia rozegrany w ramach eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2024 w niedzielę 15 października oglądało w TVP 2 średnio 2,4 mln widzów, przy udziałach na poziomie 17 proc. w grupie ogólnej 4+. Z kolei łącznie z TVP Sport było to 3,6 mln widzów i 25,6 proc. udziału. Spotkanie nadawał też Polsat Sport Premium 1. Nie jest on jednak monitorowany przez Nielsena.

Czytaj też: Exit poll w trzech stacjach. TVP Info w ciszy kadziło rządowi i promowało "Reset"

(MNIE, 17.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.