Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz Polaków w eliminacjach piłkarskiego Euro 2024 najdroższy w listopadowym cenniku TVP

W listopadzie najwięcej – do 237,4 tys. zł – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy wieczornym meczu Polska – Czechy (fot. Pixabay.com)

Mecz reprezentacji Polski w eliminacjach piłkarskiego Euro 2024 jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na listopad.

W listopadzie najwięcej – do 237,4 tys. zł (sprzedaż łączona w TVP 1 i TVP Sport) – trzeba będzie zapłacić za 30-sekundowy spot przy meczu eliminacyjnym Polska – Czechy z 17 listopada. Natomiast ceny spotów przy towarzyskim meczu piłkarskim Polska – Łotwa (21 listopada) w TVP 1 i TVP Sport dochodzą do 191,7 tys. zł.

Czytaj też: Prawie 9,8 mln widzów oglądało ogłoszenie wyników wyborów. Najwięcej w TVN

Za spot przy serialu "M jak miłość" w TVP 2 trzeba zapłacić do 148,1 tys. zł (36,5 proc. więcej, niż rok wcześniej), przy "Wiadomościach" TVP 1 – do 122,7 tys. zł (1,8 proc. mniej), a przy "Barwach szczęścia" TVP 2 – do 112,6 tys. zł (42,4 proc. więcej).

Według danych Nielsen Media, podanych przez TVP, mecz Polska – Mołdawia rozegrany w ramach eliminacji do Mistrzostw Europy w piłce nożnej 2024 w niedzielę 15 października oglądało w TVP 2 średnio 2,4 mln widzów, przy udziałach na poziomie 17 proc. w grupie ogólnej 4+. Z kolei łącznie z TVP Sport było to 3,6 mln widzów i 25,6 proc. udziału. Spotkanie nadawał też Polsat Sport Premium 1. Nie jest on jednak monitorowany przez Nielsena.

Czytaj też: Exit poll w trzech stacjach. TVP Info w ciszy kadziło rządowi i promowało "Reset"

(MNIE, 17.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.