Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 9,8 mln widzów oglądało ogłoszenie wyników wyborów. Najwięcej w TVN

W TVN, TVN 24 i TVN 24 BiS ogłoszenie sondażowych wyników i pierwsze komentarze śledziło 4,09 mln widzów (fot. materiały prasowe)

Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów parlamentarnych na 13 kanałach telewizyjnych oglądało w niedzielę wieczorem łącznie średnio 9,78 mln widzów. Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania exit poll zaprezentowano o godz. 21, czyli po zamknięciu lokali wyborczych.

W godz. 21-21.05 stacje emitujące wieczory wyborcze wybrało 62,5 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Z kolei w godz. 20.55-21.25, czyli z pierwszymi komentarzami, wieczory wyborcze śledziło średnio 8,6 mln widzów przy 55,58 proc. udziału w rynku w rynku ogólnej.

Najwięcej widzów w kanałach TVN

Ogłoszenie sondażowych wyników (21-21.09) najwięcej widzów – 4,48 mln przyciągnęło do TVN, TVN 24 i TVN 24 BiS. TVP 1, TVP 3, TVP Info i TVP Polonia w tym czasie wybierało 3,56 mln widzów, a Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24 – 1,72 mln widzów.

Czytaj też: Exit poll w trzech stacjach. TVP Info w ciszy kadziło rządowi i promowało "Reset"

Natomiast w półgodzinnym przedziale (20.55-21.25) TVN, TVN 24 i TVN BiS oglądało 4,09 mln widzów. TVP 1, TVP 3, TVP Info i TVP Polonia miały 3,04 mln widzów. Kanały Polsatu – Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24 – śledziło 1,42 mln widzów.

Wieczór wyborczy w godz. 20-1.59 w TVN 24 i TVN 24 BiS oglądało średnio 2,73 mln widzów, w TVP Info – 1,44 mln, a w Polsat News i Wydarzeniach 24 – 622 tys.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Twaróg: Naprawa TVP to nie tylko kwestia kadrowa. Zróbcie to lepiej niż poprzednio

(KOZ, 17.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.