Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 17, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawie 9,8 mln widzów oglądało ogłoszenie wyników wyborów. Najwięcej w TVN

W TVN, TVN 24 i TVN 24 BiS ogłoszenie sondażowych wyników i pierwsze komentarze śledziło 4,09 mln widzów (fot. materiały prasowe)

Ogłoszenie sondażowych wyników wyborów parlamentarnych na 13 kanałach telewizyjnych oglądało w niedzielę wieczorem łącznie średnio 9,78 mln widzów. Wyniki przeprowadzonego przez Ipsos badania exit poll zaprezentowano o godz. 21, czyli po zamknięciu lokali wyborczych.

W godz. 21-21.05 stacje emitujące wieczory wyborcze wybrało 62,5 proc. osób oglądających w tym czasie telewizję. Z kolei w godz. 20.55-21.25, czyli z pierwszymi komentarzami, wieczory wyborcze śledziło średnio 8,6 mln widzów przy 55,58 proc. udziału w rynku w rynku ogólnej.

Najwięcej widzów w kanałach TVN

Ogłoszenie sondażowych wyników (21-21.09) najwięcej widzów – 4,48 mln przyciągnęło do TVN, TVN 24 i TVN 24 BiS. TVP 1, TVP 3, TVP Info i TVP Polonia w tym czasie wybierało 3,56 mln widzów, a Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24 – 1,72 mln widzów.

Czytaj też: Exit poll w trzech stacjach. TVP Info w ciszy kadziło rządowi i promowało "Reset"

Natomiast w półgodzinnym przedziale (20.55-21.25) TVN, TVN 24 i TVN BiS oglądało 4,09 mln widzów. TVP 1, TVP 3, TVP Info i TVP Polonia miały 3,04 mln widzów. Kanały Polsatu – Polsat, Polsat News i Wydarzenia 24 – śledziło 1,42 mln widzów.

Wieczór wyborczy w godz. 20-1.59 w TVN 24 i TVN 24 BiS oglądało średnio 2,73 mln widzów, w TVP Info – 1,44 mln, a w Polsat News i Wydarzeniach 24 – 622 tys.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Twaróg: Naprawa TVP to nie tylko kwestia kadrowa. Zróbcie to lepiej niż poprzednio

(KOZ, 17.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.