McCann Poland z workiem nagród na festiwalu Golden Drum 2023

McCann Poland zdominowała tegoroczną edycję festiwalu Golden Drum (fot. materiały prasowe)
W tegorocznej edycji konkursu Golden Drum triumfowała agencja McCann Poland, której kampania "Gdzie zamieszkać" przygotowana dla Mastercard zdobyła cztery Grand Prix, trzy złote i dwie brązowe nagrody.
Kampania McCann Poland otrzymała Grand Prix w kategoriach: Digital, Mobile & Technology; Integrated; Content; Engagement. Złoto przypadło jej w kategoriach: Engagement, Excelence in Media oraz Game Changer, a nagrody brązowe w Brand Building i Activation.
McCann Poland otrzymała też nagrodę Best of Genius Loci, a dyrektor kreatywny agencji Marcin Sosiński zdobył tytuł Dyrektora Kreatywnego Roku. McCann Worldrgroup została Siecią Reklamową Roku.
Kampania "Where to Settle" ("Gdzie zamieszkać") to platforma, która pomaga obywatelom Ukrainy w świadomym wybraniu miejsca do życia w Polsce. Dzięki platformie GdzieZamieszkac.com udostępnionej przez Mastercard przybyli do naszego kraju obywatele Ukrainy mogą poznać szacunkowe koszty życia w poszczególnych miastach i regionach Polski oraz świadomie znaleźć najlepszą dla nich lokalizację do zamieszkania. Platforma analizuje dane Głównego Urzędu Statystycznego dotyczące m.in. średniej wysokości opłat za czynsz czy średniego wynagrodzenia, łącząc je z trendami w robieniu podstawowych zakupów tworzonymi na podstawie danych od Mastercard. McCann jest współautorem koncepcji narzędzia GdzieZamieszkac.com, jednocześnie odpowiada za opracowanie strategii, kreację i realizację całej kampanii.
Na konkursie Golden Drum nagrodzono też agencje Publicis i 180heartbeats + Jung v Matt.
Kampania "Prowadź się zdrowo" marki Essentiale Forte, za kreację której odpowiadała agencja Publicis Worldwide, otrzymała srebro w kategorii Excellnce of Media i trzy brązowe nagrody w kategoriach: Out Of Home, Health & Wellness i Creative Use of Media. Kampania była zgłaszana razem z PHD Media oraz MSL Group.
Złoto w kategorii Digital Craft i brąz w kategorii Digital, Mobile & Technology, otrzymała kampania 180heartbeats + Jung v Matt dla Gazeta.pl - "#Underline_UNTRUTH".
(AMS, 10.10.2023)
