Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 10, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W sobotę wyjdzie nowy ogólnopolski tygodnik opinii „Gazeta na Niedzielę”. Wydawcą jest Instytut Nowych Mediów

Instytut Nowych Mediów jest już wydawcą magazynu opinii „Wszystko Co Najważniejsze", który wystartował we wrześniu 2017 roku (screen: Twitter/Eryk Mistewicz)

W sobotę po raz pierwszy na rynku ukaże się nowy ogólnopolski tygodnik opinii „Gazeta na Niedzielę”. Wydawcą jest Instytut Nowych Mediów.

Jak potwierdził „Presserwisowi” prezes Instytutu Nowych Mediów Eryk Mistewicz, tygodnik wystartuje w sobotę wieczorem. Mistewicz nie chce zdradzić, czy tytuł będzie ukazywał się zarówno w papierze i cyfrze, oraz jakich autorów pozyskano do tego przedsięwzięcia.

- O wszystkim poinformujemy w sobotę – ucina Mistewicz.

Czytaj też: Pytanie długie na minutę i 13 sekund, pomylona plansza i dżingiel nie w porę. Debata TVP

Instytut Nowych Mediów jest już wydawcą magazynu opinii ”Wszystko Co Najważniejsze", który wystartował we wrześniu 2017 roku. Wśród autorów znaleźli się wówczas m.in. Mateusz Morawiecki, Piotr Gliński, Jacek Saryusz-Wolski, Kazimierz M. Ujazdowski, Jeffrey Sachs, Marek Jurek i Waldemar Pawlak. Redakcją „Wszystko Co Najważniejsze” kieruje prof. Michał Kleiber. Wcześniej Mistewicz wydawał kwartalnik „Nowe Media”.

Mistewicz od wielu lat łączy dziennikarstwo z doradztwem politycznym i rzecznikowaniem. Pracował m.in. we „Wprost”.

(MZD, 10.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.