Lech C. Król i Rafał Bauer w Molecular Worldwide. Innowacja i technologie
Lech. C. Król jest odpowiedzialny za rozwój autorskiego narzędzia agencji – Molecular LAB (fot. materiały prasowe)
Lech C. Król w agencji Molecular Worldwide objął stanowisko chief technology officer, a Rafał Bauer - chief innovation officer.
Król jest odpowiedzialny za rozwój autorskiego narzędzia agencji - Molecular LAB (system obsługi klienta stworzony przez Molecular, będący nowym typem platformy AaaS - Agency as a Service) oraz wprowadzenie sztucznej inteligencji w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i poprawy jakości obsługi klienta.
Przed dołączeniem do Molecular Worldwide pracował przez ponad cztery lata w Optimizer jako chief technology officer. Wcześniej był chief innovation officer w
Edge NPD, CEO w Billion dollar questions, Adwertajzing, Similaria. W latach 2003-2005 creative group head w Euro RSCG, pracował też m.in. w Leo Burnett, DMB&B i ITI-McCann Erickson.
Do Molecular Worldwide dołączył też Rafał Bauer, który objął stanowisko chief innovation officer. Bauer jest odpowiedzialny za zarządzanie procesem innowacji - rozwój Center of Excellence - a także creative commerce i design. Przed Molecular Worldwide pracował w Publicis LePont (Publicis Commerce) jako e-commerce innovation & design director - przez prawie 10 lat. Był też związany m.in. z firmami Blinkbox, IVT, Digitas UK.
(AMS, 03.10.2023)