Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 03, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech C. Król i Rafał Bauer w Molecular Worldwide. Innowacja i technologie

Lech. C. Król jest odpowiedzialny za rozwój autorskiego narzędzia agencji – Molecular LAB (fot. materiały prasowe)

Lech C. Król w agencji Molecular Worldwide objął stanowisko chief technology officer, a Rafał Bauer - chief innovation officer.

Król jest odpowiedzialny za rozwój autorskiego narzędzia agencji - Molecular LAB  (system obsługi klienta stworzony przez Molecular, będący nowym typem platformy AaaS - Agency as a Service) oraz wprowadzenie sztucznej inteligencji w celu zwiększenia efektywności sprzedaży i poprawy jakości obsługi klienta.

Polecamy: Tego nie wiedziałeś. Netflix po 25 latach zakończył wysyłanie filmów pocztą. Czerwona koperta przeszła do historii

Przed dołączeniem do Molecular Worldwide pracował przez ponad cztery lata w Optimizer jako chief technology officer. Wcześniej był chief innovation officer w

Edge NPD, CEO w Billion dollar questions, Adwertajzing, Similaria. W latach 2003-2005 creative group head w Euro RSCG, pracował też m.in. w Leo Burnett, DMB&B i ITI-McCann Erickson.

Do Molecular Worldwide dołączył też Rafał Bauer, który objął stanowisko chief innovation officer. Bauer jest odpowiedzialny za zarządzanie procesem innowacji - rozwój Center of Excellence - a także creative commerce i design. Przed Molecular Worldwide pracował w Publicis LePont (Publicis Commerce) jako e-commerce innovation & design director - przez prawie 10 lat. Był też związany m.in. z firmami Blinkbox, IVT, Digitas UK.

(AMS, 03.10.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.