Najdroższe płatne spoty wyborcze w Polsat Media kosztują 37,7 tys. zł, a w TVN Media - 27,7 tys. zł
37,7 tys. zł trzeba zapłacić za najdroższy spot przy niedzielnym programie "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" w głównym Polsacie (fot. Pixabay.com)
W październiku najdroższe półminutowe spoty wyborcze w ofercie biura reklamy Polsat Media kosztują 37,7 tys. zł, a w TVN Media - 27,7 tys. zł. Są tańsze niż oferta biura reklamy TVP.
37,7 tys. zł trzeba zapłacić za najdroższy spot przy niedzielnym programie "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" w głównym Polsacie. Do takiej samej kwoty dochodziły ceny spotów wyborczych i referendalnych we wrześniu.
Płatne spoty wyborcze i referendalne można wykupić nie tylko w Polsacie. Biuro reklamy Polsat Media sprzedaje je też w Polsat News i Wydarzeniach 24 (Grupa Polsat Plus), TV Puls, Puls 2 (Telewizja Puls), Telewizji WP (Wirtualna Polska Media) i Telewizji wPolsce.pl (Fratria).
W TVN Media najdroższe emisje spotów wyborczych kosztują 27,7 tys. zł (tyle samo, co we wrześniu). Na tyle wyceniono 30-sekundowe klipy w TVN, np. przy programach "Top Model", "MasterChef" i "Milionerzy". Z kolei najdroższe spoty referendalne kosztują 19,9 tys. zł (np. przy serialu "Szadź") - tyle samo, co we wrześniu. Spoty wyborcze i referendalne nie są sprzedawane m.in. przy "Faktach".
Spoty, poza głównym TVN, można wykupić też w TVN Siedem, TVN 24 i TVN 24 BiS.
Jak informowaliśmy, najdroższe spoty w kanałach z oferty biura reklamy TVP wyceniono na 44,8 tys. zł. W przeciwieństwie do Polsat Media i TVN Media, TVP podała cenniki od razu na cały okres trwania kampanii.
Wybory parlamentarne i referendum odbędą się 15 października.
(MNIE, 03.10.2023)