Prawie 2 miliony widzów Marszu Miliona Serc w TVN i TVN 24. To więcej niż 4 czerwca
Marsz Miliona Serc został zwołany przez Donalda Tuska (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)
Średnio 1,94 mln widzów oglądało w TVN i TVN 24 transmisję z Marszu Miliona Serc zwołanego w stolicy przez przewodniczącego Platformy Obywatelskiej Donalda Tuska. To więcej, niż przyciągnął do TVN i TVN 24 marsz z 4 czerwca.
Marsz Miliona Serc, w którym na ulicach Warszawy wzięło udział ok. 1 mln ludzi, w TVN 24 (11.51-16.06) śledziło średnio 1,29 mln widzów, co przełożyło się na 14,13 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 9,88 proc. w grupie 20-54.
Wydarzenie pokazywał także na otwartej antenie TVN (12-16), który zgromadził kolejne 653 tys. widzów przy 7,16 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej (7,55 proc. w 20-54).
Łącznie TVN i TVN 24 w czasie Marszu Miliona Serc uzyskały 21,29 proc. udziału w rynku, co oznacza, że co czwarty widz oglądający w tym czasie telewizję wybrał to wydarzenie na tych antenach.
Z kolei w Polsat News od 12 do 13.04, kiedy transmitowany był tylko Marsz Miliona Serc, oglądało średnio 306 tys. widzów (3,39 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej). Później stacja prowadziła transmisję łączoną z konwencją Prawa i Sprawiedliwości w katowickim Spodku.
Poprzedni marsz zwołany przez Donalda Tuska odbył się w Warszawie 4 czerwca. W TVN i TVN 24 śledziło go 1,8 mln widzów. W Polsat News marsz miał 304 tys. widzów (pierwsza część) i 211 tys. (druga).
Dane: Nielsen Media.
(KOZ, 03.10.2023)