Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Reklamy NBP w Republice  |  Słuchalność Radiowej Jedynki  |  Sąd zwrócił Telewizji Polsat wniosek  |  Agencja Mediahub  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Widownia "Tak to leciało!" w TVP 2  |  Prowadzący Polsat Hit Festiwal  |  Brak następcy kanału FanklubTV  |  Zysk wydawcy "Przewodnika Katolickiego"  |  Przejście z Polska Press do Bonnier Business Polska  |  Serial audio w ofercie Onetu  |  ElevenReader AI czyta książki głosem Fronczewskiego  |  Brain i Oto Film z kampanią pro bono  |  Papaya Films  |  T-Mobile startuje  |  Dyrektor magazynu "Rolling Stone"  |  Google pozwany we Włoszech na prawie 3 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jesienny "Przekrój" wyjdzie z opóźnieniem. Zimowe wydanie ostatni raz jako kwartalnik

"Przekrój" jako kwartalnik zaczął się ukazywać pod koniec 2016 roku (fot. materiały prasowe)

Najbliższe wydanie "Przekroju" (Fundacja Przekrój) jako kwartalnika ukaże się z opóźnieniem.

"Premiera nowego, jesiennego wydania »Przekroju« będzie opóźniona. Numer 28/2023 będzie dostępny w sprzedaży online od 5 października, natomiast w punktach sprzedaży detalicznej od 10 października" – przekazał "Presserwisowi" zespół Fundacji Przekrój, wydającej tytuł. "W grudniu ruszy sprzedaż zimowego wydania »Przekroju« (ostatni raz jako kwartalnika), natomiast premiera rocznika będzie miała miejsce w przyszłym roku" – podano nam.

"Przekrój" stanie się rocznikiem

Poprzedni – letni numer "Przekroju" – trafił do sprzedaży 23 czerwca 2023 roku, wiosenny – 9 marca 2023, a zimowy – 5 grudnia 2022.

Czytaj też: List 500 dziennikarzy do europosłów ws. zakazu inwigilacji. Towarzystwo Dziennikarskie wśród sygnatariuszy

Jak informowaliśmy pod koniec czerwca, Fundacja Przekrój zdecydowała o zakończeniu wydawania "Przekroju" jako kwartalnika i tytuł stanie się rocznikiem.

"Przekrój" ukazuje się od grudnia 2016 roku – wtedy wrócił na rynek po ponadtrzyletniej przerwie (wcześniej był tygodnikiem). Za jego powrotem stał Tomasz Niewiadomski, fotograf i przedsiębiorca, który kupił tytuł w 2013 roku od wydawnictwa Gremi Media.

Wydająca pismo Fundacja Przekrój w 2022 roku miała 16,3 mln zł przychodów i 4 mln zł zysku netto.

Czytaj też: Twaróg: Przeczytałem orlenowski magazyn dla kierowców i już znam kandydatów PiS

(KOZ, 29.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.