Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 29, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejne produkcje TVP i Viaplay w Netflixie. Inwestycja w rozwój polskiego sektora

Prowadzącą "Kamper Polska" jest Izabella Krzan (screen: zwiastun TVP VOD)

W październiku w ofercie Netflixa zadebiutują kolejne dwie produkcje TVP i serial Viaplay.

11 października w serwisie pojawi się reality show "Kamper Polska", wyprodukowany pierwotnie dla TVP VOD, a później pokazywany też w TVP HD i TVP Kobieta. Natomiast 12 października ofertę serwisu zasili produkcja dokumentalna TVP pt. "Ania" o aktorce Annie Przybylskiej.

Netflix: "Współpracujemy z wieloma partnerami"

Tego samego dnia pojawi się serial "Tajemnice polskich morderstw" z oferty Viaplay.

Czytaj też: Sylwester Polsatu może ponownie odbyć się na Śląsku, TVP na razie nie rozmawia z Zakopanem

– Jest to sublicencja sześcioodcinkowej serii dokumentalnej z gatunku true crime, która zadebiutowała na Viaplay w grudniu zeszłego roku. Serial niezmiennie pozostaje u nas, analogicznie jak było przy "Sprawie Iwony Wieczorek" – przekazało nam biuro prasowe Viaplay. Wcześniej do oferty Netflixa trafiły też m.in. serial "Rodzinka.pl" (TVP) oraz seriale "Misja »Afganistan«" i "Żmijowisko" (Canal+ Polska).

Na początku września Netflix tłumaczył nam, że inwestuje w rozwój polskiego sektora audiowizualnego zarówno poprzez produkcję polskich filmów i seriali, jak i przez stałe rozszerzanie swojej biblioteki o treści na licencji.

– W zakresie pozyskiwania treści na licencji stale współpracujemy z wieloma partnerami biznesowymi na rynku. Nasi widzowie mogą spodziewać się wielu kolejnych ekscytujących tytułów do obejrzenia – odpowiedziało nam wtedy biuro prasowe Netflixa.

Czytaj też: "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni" stracił widzów. Ale nadal ma udziały powyżej średniej Polsatu

(MNIE, KOZ, 29.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.