Ipsos wykona badanie exit poll w dniu wyborów dla TVP, Polsatu i TVN
Ipsos przeprowadza wspólne badanie dla trzech nadawców od wyborów samorządowych w 2014 roku (fot. Pexels.com)
Firma badawcza Ipsos w dniu wyborów parlamentarnych zrealizuje badanie exit poll wspólne dla Telewizji Polskiej, Polsatu i TVN. Badanie zostanie przeprowadzone w niedzielę przed 900 losowo wybranymi lokalami wyborczymi. W projekcie weźmie udział około 1850 ankieterów oraz 50 osób, w tym m.in. koordynatorzy i analitycy firmy Ipsos.
Badanie zostanie przeprowadzone w niedzielę 15 października przed 900 losowo wybranymi lokalami wyborczymi. W projekcie weźmie udział około 1850 ankieterów oraz 50 osób, w tym m.in. koordynatorzy i analitycy firmy Ipsos.
Na podstawie danych z ankiet po zakończeniu ciszy wyborczej stacje Telewizji Polskiej, Telewizji Polsat i TVN przedstawią szacunkowe wyniki głosowania.
Szacunki Ipsosa będą zawierały informacje o procentowym poparciu dla ogólnopolskich komitetów wyborczych w skali całego kraju – podziale mandatów i frekwencji.
Dodatkowo na zlecenie TVP i Polsatu Ipsos dostarczy szacunkowe wyniki głosowania w referendum odbywającym się podczas wyborów parlamentarnych.
Ipsos przeprowadza wspólne badanie dla trzech nadawców od wyborów samorządowych w 2014 roku.
(KOZ, 25.09.2023)