Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szczegóły przejęcia WBD przez Netflixa. Co z TVN?  |  KRRiT nadal zalega z wypłatami  |  Skutki wprowadzenia przez Google wyszukiwania AI  |  Na polski rynek może powrócić luksusowy miesięcznik  |  Alior Bank rozpoczyna strategiczną współpracę  |  Sprzedaż miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wyniki TVN w paśmie "Kuchennych rewolucji"  |  Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Plany Polsatu odnośnie seriali  |  Wyniki oglądalności serialu paradokumentalnego "Dlaczego ja?"  |  Grupa RMF wprowadziła odsłuch newsów  |  Prezenter dołącza do zespołu Radia Rekord  |  Nowy wideopodcast w Radiu Zet  |  Netto Polska wybierze agencję  |  Samsung planuje przetarg  |  Sieć dyskontów Lidl Polska startuje  |  Meta zawiera umowy na wykorzystanie przez AI materiałów mediowych  |  "The New York Times" i "Chicago Tribune" pozywają Perplexity za naruszanie praw autorskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 31 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mecz polskich piłkarzy w eliminacjach Euro 2024 najdroższy w cenniku TVP na październik

Za najdroższą, 30-sekundową reklamę przy spotkaniu Polaków trzeba zapłacić 171,4 tys. zł (fot. Pixabay.com)

Mecz Polaków z Wyspami Owczymi w eliminacjach piłkarskiego Euro 2024 jest najdroższą pozycją w cenniku TVP na październik.

Za najdroższą, 30-sekundową reklamę przy tym spotkaniu, które zostanie rozegrane 12 października, trzeba zapłacić 171,4 tys. zł (sprzedaż łączona z TVP Sport).

Czytaj też: Spada zainteresowanie występami biało-czerwonych w eliminacjach do Euro 2024

Inny mecz Polaków – z Mołdawią, który odbędzie się wieczorem 15 października, początkowo miał być nadawany tylko w TVP Sport, bo w Jedynce będzie wtedy trwał wieczór wyborczy. Jednak w poniedziałek Biuro Reklamy TVP podało, że wkrótce poinformuje, na których antenach będzie emitowany. To oznacza, że poza TVP Sport może też trafić do innej stacji nadawcy. Obecnie spoty przy tym spotkaniu w samym TVP Sport są wyceniane maksymalnie na 18,5 tys. zł.

Z kolei spoty wokół serialu "M jak miłość" w TVP 2 dochodzą do 126,5 tys. zł (16,7 proc. więcej, niż rok temu). Ceny reklam przy "Wiadomościach" TVP 1 sięgają 109,4 tys. zł (11,7 proc. więcej), przy "Rolnik szuka żony" w TVP 1 – 102,1 tys. zł (8,4 proc. w górę), a przy "Pogodzie" po "Wiadomościach" w TVP 1 – 98,4 tys. zł (10,5 proc. mniej).

W cenniku Jedynki na 15 października nie ma jeszcze wpisanego wieczoru wyborczego, a tylko program publicystyczny bez konkretnej nazwy. Ceny spotów przy nim dochodzą do 24,4 tys. zł. Wieczoru wyborczego nie uwzględniono też na razie w cenniku TVP Info.

Czytaj też: TVP oficjalnie bez piłkarskiej Ligi Mistrzów. Ośmiu Polaków w fazie grupowej

(MNIE, 19.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.