Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Oglądalność "Magazynu Ekspresu Reporterów" w TVP 2  |  Frisco.pl wybiera agencję  |  Udział telewizji kablowej w oglądalności na telewizorach  |  Wyniki nowego programu TVN z Joanną Koroniewską  |  Crime+Investigation Polsat rozszerza obecność  |  Nadawca radia Konin FM  |  Reportaże Radia Lublin  |  Przychody reklamowe dzienników ogólnopolskich  |  Miesięcznik "Glamour" podrożał  |  Wydawca serwisów Meczyki.pl i Telepolis.pl  |  Polska Izba Książki powołała zespół  |  Agencja Dziadek do Orzechów  |  Przetarg reklamowy firmy Yes  |  Aplan Media wygrywa  |  Awans w Value Media  |  Quality Public Relations obsługuje markę  |  Zespół Publicis Groupe Polska  |  Przewodniczący rady dyrektorów Netflixa  |  Włochy i USA sprzeciwiają się europejskim podatkom cyfrowym dla big techów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 55 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 18, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Operatorzy kablowi z promocją TVN 24 i TVN 24 BiS przed wyborami

W ramach promocji operatorzy mogą udostępnić TVN 24 i TVN 24 BiS wszystkim abonentom do 16 października (fot. Wojciech Olkuśnik/East News)

Wybrani operatorzy płatnej telewizji, w tym Toya i Avios, rozpoczęli akcję otwartego okna TVN 24 i TVN 24 BiS, czyli udostępnienia tych stacji także tym abonentom, którzy na co dzień nie mają ich w swoich pakietach.

Z informacji "Presserwisu" wynika, że jest to promocja TVN Warner Bros. Discovery. W jej ramach do 16 października mogą udostępnić TVN 24 i TVN 24 BiS bez dodatkowych opłat wszystkim abonentom.

TVN 24 w otwartym oknie przed wyborami

Otwarte okno obu kanałów jest już dostępne m.in. na platformie telewizyjnej Avios, skupiającej lokalnych operatorów telekomunikacyjnych, u operatora kablowego Asta-Net, który działa w województwach wielkopolskim i zachodniopomorskim, Telewizji Kablowej Toruń i sieci Toya, działającej m.in. w województwie łódzkim i małopolskim.

Czytaj też: Przedwyborcza promocja TVN 24 również u największych operatorów. Większe zapotrzebowanie

W lipcu widzowie bezpłatnej naziemnej telewizji cyfrowej mogli przez krótki czas oglądać przekaz kodowanego TVN 24 i innych na co dzień płatnych kanałów. Zarówno TVN 24, jak i Cyfrowy Polsat, którego jedna ze spółek jest operatorem naziemnego multipleksu z kodowanymi kanałami, zapewniały, że była to chwilowa awaria, a nie rodzaj otwartego okna.

"Sytuacja z chwilowym odkodowaniem sygnału TVN 24 wynikała z błędu technicznego jednego z operatorów" – podano wtedy na twitterowym profilu TVN24Newsroom.

Czytaj też: Według KRRiT TVN podważał wiarygodność władz w sprawie zanieczyszczenia Odry

(MNIE, 18.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.