Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Media sprzyjające rządowi publikują spoty  |  EssenceMediacom zaplanuje  |  Jesienny "Przekrój" z opóźnieniem  |  Grupa ZPR Media zmienia dyrektorów  |  Polsko-ukraińska telewizja  |  Netflix przegrał w sądzie  |  "Kabaretowe przeboje" ze Skrzynecką i Gąsowskim  |  Nowy radiowy serial Tok FM  |  Już dzieci w wieku 6 lat korzystają z urządzeń mobilnych  |  Starcom odpowiada  |  311 nominowanych w KTR 2023  |  Game Changer przygotował  |  "The Guardian US" mianował szefa ds. komunikacji  |  SAG-AFTRA wznowi negocjacje w imieniu strajkujących aktorów  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 16, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W dniu wyborów badanie exit poll dla Telewizji Polskiej, Polsatu i TVN zrobi Ipsos

Wybory parlamentarne odbędą się 15 października (fot. Element5 Digital/Unsplash.com)

Firma Ipsos w dniu wyborów parlamentarnych ma zrealizować badanie exit poll – wspólne dla Telewizji Polskiej, Polsatu i TVN – wynika z ustaleń "Presserwisu".

Ipsos poszukiwał ankieterów, którzy 15 października przeprowadzą badanie przed lokalnymi wyborczymi, ale firma nie chce na razie się wypowiadać na temat samego exit poll. Nie ujawnia także, czy wykona je dla trzech najważniejszych nadawców, czyli TVP, Polsatu i TVN. – Niedługo będzie komunikat – ucina Paweł Predko, operations director w Ipsosie.

Czytaj też: Sondaż na życzenie. Rzeczywistość alternatywna przed wyborami

"Presserwis" nieoficjalnie ustalił jednak, że exit poll Ipsosu powstanie dla głównych telewizji, a więc tak samo jak podczas poprzednich wyborów. Sondażownia przeprowadza wspólne badanie dla trzech nadawców od wyborów samorządowych w 2014 roku (podczas wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2014 roku dla TVP i TVN).

Ipos wykonywał badanie exit poll dla głównych nadawców w trakcie wyborów prezydenckich (w 2015 i 2020 roku), parlamentarnych (w 2015 i 2019 roku) i do Parlamentu Europejskiego (w 2019 roku).

Czytaj też: Dziennikarze w wyborach. Wołoszański, prezes Radia Szczecin i dziennikarka Radia Zet

(KOZ, 16.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.