Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 12, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM i Tok FM z niższą słuchalnością. Zetka, Jedynka i Trójka poprawiły wyniki

Słuchalność RMF FM spadła poniżej 30 proc. (fot. Paweł Wodzyński/East News)

W okresie czerwiec-sierpień 2023 roku spadła słuchalność RMF FM i radia Tok FM, a wzrosła Radia Zet, radiowej Jedynki i radiowej Trójki.

Jak wynika z badania Radio Track realizowanego przez Kantar, RMF FM w najnowszej fali uzyskał 29,6 proc. udziału w czasie słuchania, co oznacza spadek z 31,7 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej (był to jeden z najlepszych wyników stacji w historii badania Radio Track).

Czytaj też: Radio Zet z najlepszym od dziewięciu lat wynikiem słuchalności

Słuchalność Radia Zet rok do roku wzrosła z 12,7 proc. do 14,4 proc. (najlepszy rezultat rozgłośni od fali sierpień-październik 2014 roku, kiedy jej udział wyniósł 14,6 proc.). Program I Polskiego Radia zanotował wzrost z 4,7 proc. do 5,2 proc., a Program III – z 1,6 proc. do 2,1 proc. Wyniki poprawiły także: Radio Maryja (z 1,5 proc. do 1,8 proc.), Polskie Radio 24 (z 0,9 proc. do 1 proc.) i Program II (z 0,4 proc. do 0,6 proc.).

Lider rozgłośni ponadregionalnych, czyli Radio Vox FM, utrzymało wynik na zeszłorocznym poziomie, tj. 3,2 proc. Tok FM miał 2,9 proc. (spadek z 3,1 proc.), Antyradio – 2,4 proc. (spadek z 2,7 proc.), RMF Classic – 1,4 proc. (wzrost z 1,2 proc.), Muzo.fm – 0,4 proc. (bez zmian) i Radio Wnet – 0,1 proc. (bez zmian).

Najchętniej słuchana sieć – Eska – zanotowała spadek z 7,7 proc. do 7,4 proc. Wyniki poprawiły: Radio Plus (wzrost z 2,1 proc. do 2,2 proc.), Radio Pogoda (z 0,8 proc. do 1,4 proc.) i Meloradio (z 0,9 proc. do 1,2 proc.). Udział zmniejszyły: regionalne rozgłośnie publiczne zrzeszone w Audytorium 17 (spadek z 4,3 proc. do 3,9 proc.), RMF Maxx (z 4,3 proc. do 3,5 proc.) i Radio Złote Przeboje (z 2,9 proc. do 2,5 proc.). Na identycznym poziomie wyniki zachowały Radio SuperNova (0,8 proc.), Rock Radio (0,5 proc.) i Chillizet (0,2 proc.).

Czytaj też: Po dwóch miesiącach od odejścia Katarzyny Kozłowskiej „Fakt” wciąż bez nowego naczelnego

(KOZ, 12.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.