Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania radia

Dział: RADIO

Dodano: Wrzesień 11, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Zet z najlepszym od dziewięciu lat wynikiem słuchalności

"Jestem przekonany, że dane z ostatniej fali to początek nowego trendu w wynikach Zetki" – skomentował Adam Fijałkowski (fot. Piotr Molęcki/East News)

Radio Zet w okresie czerwiec-sierpień 2023 roku miało 14,4 proc. udziału w czasie słuchania, notując najwyższą słuchalność od dziewięciu lat – poinformowała w piątek Grupa Eurozet.

Rezultat Radia Zet w ostatniej fali badania Radio Track jest najlepszym jego wynikiem od fali sierpień-październik 2014 roku, kiedy udział rozgłośni wyniósł 14,6 proc. – anteną kierował wówczas Rafał Olejniczak. Dla porównania RMF FM miał wtedy 23,4 proc. udziału.

Początek nowego trendu

Rok do roku udział Radia Zet wzrósł z 12,7 proc. do 14,4 proc. Latem rozgłośnia prowadziła m.in. kampanię reklamową "Radio Zet nr 1 w moim samochodzie". Z kolei RMF FM zanotował spadek do 29,6 proc. z 31,7 proc. (był to jeden z najlepszych rezultatów rozgłośni w historii badania Radio Track).

Czytaj też: Robert Motyka może wrócić na antenę Radia Zet od stycznia. Razem z Katarzyną Pakosińską

Grupa Eurozet w komunikacie wskazała na malejący również dystans między stacją a RMF FM, który wynosi obecnie 15,1 pkt proc. i jest najniższy od czterech lat (sierpień-listopad 2019 roku), kiedy kształtował się na podobnym poziomie (udział RMF FM wynosił 27,5 proc., a Radia Zet – 12,4 proc.). W okresie czerwiec-sierpień 2022 RMF FM miał 19 pkt proc. przewagi nad Zetką.

"Nowa ramówka, nowi prowadzący, muzyczne flow, a za chwilę kampania reklamowa – to działania, które powinny się przełożyć na kolejne wzrosty. Jestem przekonany, że dane z ostatniej fali to początek nowego trendu w wynikach Zetki" – skomentował w komunikacie Adam Fijałkowski, wiceprezes i dyrektor programowy Grupy Eurozet.

Radio Zet z początkiem września zmieniło ramówkę, w której pojawili się nowi prowadzący i nowe pozycje programowe, została również zmodyfikowana oprawa dźwiękowa.

Czytaj też: News 24 przygotuje programy z politykami zajmującymi dalsze pozycje na listach wyborczych

(KOZ, 11.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.