Canal+ prowadzi kampanię promocyjną trzeciego sezonu "Belfra"
W działaniach wykorzystano przekazy kontekstowe między Ikeą a Canal+ (fot. materiały prasowe)
Canal+ uruchomił kampanię promocyjną trzeciego sezonu serialu "Belfer", który będzie miał premierę 8 września w serwisie streamingowym Canal+ online i w Canal+ Premium.
Najnowszy sezon promuje kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. kampanię OOH z Ikeą, digital, social media i influencerów. Za planowanie mediów odpowiada Havas Media.
W ramach OOH wykorzystano miks formatów cyfrowych i drukowanych, które pojawiły się w największych polskich aglomeracjach. Działania digitalowe osadzone są m.in. w Meta, YouTube oraz na Filmwebie.
Wykorzystano zarazem potencjał komunikacji kontekstowej pomiędzy Canal+ a Ikeą. W działaniach prowadzonych w OOH oraz social media, pokazano zaczepne żarty obu marek: że sprzęty czy akcesoria dostępne w Ikei mogą służyć też śledztwu głównego bohatera "Belfra".
Wprowadzeniu serialu na rynek towarzyszy cykl eventów PR dla dziennikarzy i influencerów. W zakresie współpracy influencerskiej zrealizowano specjalny talk-show "Wszystkie kryminalne tropy", w którym Karol Paciorek rozmawiał o serialu w innymi twórcami internetowymi.
(KAP, 06.09.2023)