Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany byłego prezesa TVP Mateusza Matyszkowicza  |  KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 04, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sierpień w telewizji. TVN zwiększył udział w rynku, a Polsat, TVP 1 i TVP 2 go zmniejszyły

W grupie ogólnej 4+ prowadził TVP 1, uzyskując 6,93 proc. udziału wobec 7,87 proc. w sierpniu 2022 roku (fot. Önder Örtel/Unsplash.com)

W sierpniu 2023 roku TVN zwiększył udział w widowni telewizyjnej wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59.

W grupie ogólnej 4+ prowadził TVP 1, uzyskując 6,93 proc. udziału wobec 7,87 proc. w sierpniu 2022 roku. TVP 2 zanotował spadek z 6,67 proc. do 6,53 proc., Polsat też ze spadkiem z 7,15 proc. do 6,5 proc. Udział TVN wzrósł z 6,21 proc. do 6,37 proc.

Czytaj też: Rząd opóźnił wprowadzenie przepisów, w których wcześniej znajdowały się zapisy lex pilot

Kablowo-satelitarny TVN 24 utrzymał pozycję lidera wśród kanałów informacyjnych, zmniejszając udział z 5,85 proc. do 5,48 proc. Zmniejszył on jednak przewagę nad naziemnym TVP Info, który poprawił wynik z 4,91 proc. do 5,25 proc.

W pierwszej dziesiątce były także:

  • TVN Siedem – 3,45 proc. (wzrost z 2,88 proc.),
  • TV 4 – 2,77 proc. (wzrost z 2,58 proc.), 
  • TV Puls – 2,73 proc. (spadek z 2,74 proc.)
  • i TVP Sport – 2,05 proc. (wzrost z 1,66 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwszy był TVN z 7,6 proc. udziału (wzrost z 7,4 proc.). Dalej znalazł się Polsat, który zmniejszył udział z 7,6 proc. do 7,02 proc. Udział TVP 2 spadł z 5,24 proc. do 4,78 proc., a TVP 1 zmniejszył się z 5,29 proc. do 4,55 proc.

Czytaj też: Kamila Kalińczak ma zostać komentatorką w "Szkle kontaktowym" TVN 24

Dalej były:

  • TVN Siedem – 4,32 proc. (wzrost z 3,45 proc.),
  • TVN 24 – 3,66 proc. (spadek z 3,81 proc.), 
  • TV Puls – 3,41 proc. (wzrost z 3,18 proc.),
  • TV 4 – 2,74 proc. (wzrost z 2,61 proc.), 
  • TVP Info – 2,5 proc. (spadek z 2,65 proc.)
  • i TTV – 2,48 proc. (wzrost z 2,33 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Adrian Klarenbach wśród prowadzących "Twój wybór" w TVP 3, ale zostaje w TVP Info

(MNIE, 04.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.