Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wniosek o postawienie Świrskiego przed Trybunałem Stanu  |  Widownia programu Jarosława Gugały  |  Odejście z zarządu RASP  |  WPP Media prognozuje wzrost rynku reklamy  |  Oglądalność serialu "Klan" w TVP 1  |  Grupa Polsat Plus uruchomiła 18 internetowych kanałów  |  Zestawienie magazynów popularnonaukowych  |  Dom mediowy i produkcyjny rodziny Piotra Barełkowskiego ze spadkiem  |  Festiwal Piękna w Polsacie  |  Kolejna edycja talent show "Disco Star"  |  Dyrektorka ds. produkcji w Empik Go  |  Merlin Group ponownie zawieszona  |  CBOS: młodzi wiedzę czerpią głównie z mediów społecznościowych  |  LightBulb Creative  |  Account supervisor w agencji oS3  |  Przetarg Polskich Linii Lotniczych LOT  |  Disney sfinalizował pełny wykup serwisu Hulu od Comcastu  |  Dwóch skazanych na dożywocie za współudział w zabójstwie dziennikarki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 31, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

X zezwoli na reklamy polityczne kandydatów i partii przed wyborami w USA

Zezwolenie na wszystkie reklamy polityczne w USA mogłoby pomóc firmie X zwiększyć przychody w czasie, gdy wielu reklamodawców uciekło z platformy lub ograniczyło wydatki w obawie, że pojawią się obok nieodpowiednich treści (fot. Bastian Riccardi/Unsplash.com)

Platforma X, wcześniej znana jako Twitter, oświadczyła, że zezwoli na reklamy polityczne w USA zamieszczane przez kandydatów i partie polityczne oraz rozszerzy swój zespół ds. bezpieczeństwa przed wyborami prezydenckimi w 2024 roku.

Zanim miliarder Elon Musk przejął firmę w październiku ub.r., Twitter w 2019 roku zakazał na całym świecie wszelkich reklam politycznych. W styczniu br. zniósł częściowo ten zakaz i zaczął zezwalać w USA na "reklamy motywacyjne", które podnoszą świadomość w kwestiach takich jak rejestracja wyborców.

Czytaj też: Elon znów chce zmieniać. Co z nagłówkami przy linkach na Twitterze (X)

Zezwolenie na wszystkie reklamy polityczne w USA mogłoby pomóc firmie X zwiększyć przychody w czasie, gdy wielu reklamodawców uciekło z platformy lub ograniczyło wydatki w obawie, że pojawią się obok nieodpowiednich treści. Na blogu platforma X poinformowała, że powiększy swoje zespoły ds. bezpieczeństwa, aby walczyć z manipulowaniem treścią i "pojawiającymi się zagrożeniami".

Firma oświadczyła, że utworzy globalne centrum przejrzystości reklam, które pozwoli użytkownikom widzieć, jakie reklamy polityczne są promowane w X. Wydano też zastrzeżenie, że X nadal będzie zakazywać reklam politycznych rozpowszechniających fałszywe informacje lub mających na celu podważenie zaufania publicznego do wyborów.

Czytaj też: Medal Wolności Słowa 2023: Ewa Łętowska, Piotr Świerczek, Owsiakowie i Lech Wałęsa

(MAC, 31.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.