Oshee uruchamia kampanię promującą napój stworzony z Matą

W spocie reklamowym wykorzystano animację komputerową, która nawiązuje do estetyki teledysków artysty (screen: YouTube/Mata)
Ruszyła kampania reklamowa OSH33 Love Potion – linii lifestylowych napojów będących efektem współpracy Oshee i rapera Maty.
W spocie reklamowym wykorzystano animację komputerową, która nawiązuje do estetyki teledysków artysty. Głównym bohaterem spotu jest Mata w dwóch odsłonach – cyfrowej oraz rzeczywistej. W tle można usłyszeć jego utwór "Kiedy płaczesz, użyj wycieraczek".
Czytaj też: UOKiK ukarał Olimp Laboratories i influencerów za kryptoreklamę. 5 mln zł grzywny
Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak i Michał "Enzym" Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootme. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.
Kampania reklamowa obejmuje emisję spotów na platformach wideo, w tym YouTube, oraz na Facebooku, Instagramie i TikToku. Dodatkowym wsparciem będzie promocja display. Obecny etap akcji potrwa kilka tygodni.
OSH33 Love Potion zadebiutowało w sprzedaży 16 sierpnia w sieci Żabka.
Czytaj też: Medal Wolności Słowa 2023: Ewa Łętowska, Piotr Świerczek, Owsiakowie i Lech Wałęsa
(KAP, 31.08.2023)
