"Wywołaj prawdziwe emocje" – Empik Foto startuje z nową kampanią
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Cut The Mustard (screen: YouTube/empikfoto)
Pod hasłem "Wywołaj prawdziwe emocje" toczy się kampania Empik Foto, przygotowana przez Cut The Mustard, zachęcająca do zamawiania i wywoływania zdjęć w aplikacji EmpikFoto.
W ramach kampanii powstała seria zdjęć produktowych oraz trzech filmów z krótkimi scenami nawiązującymi do wakacyjnego klimatu. Każda ze scen zatrzymuje się i w formie zdjęcia trafia do jednego z produktów Empik Foto, które można zamówić przez stronę www.empikfoto.pl lub aplikację.
Czytaj też: Historia Karola Bieleckiego, piłkarza który stracił oko, tematem reklamy Betclic Studios
Za koncepcję kampanii, ideę kreatywną i produkcję materiałów wideo oraz zdjęć odpowiada agencja Cut The Mustard.
(AMS, 25.08.2023)