Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 25, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykańskie T-Mobile zwolni 5 tys. pracowników. Powodem rosnące koszty

T-Mobile ma świadomość, że koszty utrzymania abonentów są dużo wyższe niż jeszcze kilka kwartałów temu (fot. Wikimedia Commons/FMM134)

T-Mobile US poinformował w czwartek, że zredukuje zatrudnienie o ok. 7 proc., zwalniając 5 tys. pracowników w Stanach Zjednoczonych, na skutek rosnących kosztów związanych z dodawaniem coraz większej liczby abonentów.

W ostatnich trzech kwartałach operator przejmował lwią część abonentów poszukujących tańszych planów w ramach obniżonych pakietów, ale odbiło się to na kosztach T-Mobile. "To, czego potrzeba, aby przyciągnąć i utrzymać klientów, jest znacznie droższe niż zaledwie kilka kwartałów temu" - oznajmił dyrektor generalny Mike Sievert w e-mailu do pracowników.

Czytaj też: T-Mobile promuje swoją akcję na ekowiatach AMS

Redukcje w ciągu najbliższych pięciu tygodni będą dotyczyć stanowisk korporacyjnych i back-office, a także niektórych stanowisk technologicznych, powiedział Sievert. Podkreślił, że nie będzie to miało wpływu na działy sprzedaży detalicznej i obsługi klienta.

(MAC, 25.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.