Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

T-Mobile promuje swoją akcję na ekowiatach AMS

Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS: – Dzięki współpracy z T-Mobile zarówno operator komórkowy, jak i AMS posadzą po 60 drzew w ramach partnerstwa w kampanii (fot. materiały prasowe)

T-Mobile wykorzystała system ekowiat, którego operatorem jest AMS, do promocji swojej najnowszej akcji „Działamy w trosce o naturę”. Reklamę można zobaczyć na przystankach z dachami porośniętymi rozchodnikami, które oczyszczają powietrze.

T-Mobile zachęca do recyklingowania starych telefonów, oferując w zamian zniżkę na nowe sprzęty. Operator zdecydował się na rozwiązania od AMS, które kompleksowo uwzględniają troskę o środowisko - do ekspozycji reklamy wykorzystano m.in. energooszczędne LED-y, zasilane energią z certyfikatem pochodzenia z OZE. Dzięki reklamie marki na EKO Premium Citylightach dodatkowo zostanie posadzonych 120 drzew na terenie Polski.

T-Mobile zwraca uwagę, że co prawda segregujemy odpady, ale nie zawsze o tym pamiętamy, gdy w grę wchodzi wymiana smartfona. Z tego też powodu stary, nieużywany już sprzęt nierzadko ląduje na dnie szuflady albo - co gorsza - trafia na wysypisko. - Tymczasem elektronika to także cenne metale szlachetne, które dzięki odpowiedniemu procesowi recyklingu mogą zostać wykorzystane do innych celów – mówi Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej i CR T-Mobile.

Grażyna Gołębiowska, dyrektorka marketingu w AMS, zwraca uwagę: – Każda reklama na naszym EKO Premium Citylight to nowe drzewo. Tym razem postanowiliśmy połączyć siły i podwoić stawkę. Dzięki współpracy z T-Mobile zarówno operator komórkowy, jak i AMS posadzą po 60 drzew w ramach partnerstwa w kampanii – mówi.

Na EKO ofertę AMS składają się system ekowiat z dachami rozchodnikowymi w dziewięciu miastach, EKO Premium Citylight – prośrodowiskowa reklama połączona z sadzeniem drzew, EKO słupy – największa w Polsce sieć słupów zasilanych energią słoneczną, EKO Busback – miejska reklama w ruchu na zero- i niskoemisyjnych pojazdach komunikacji publicznej oraz EKO Backlight – zestaw proekologicznych rozwiązań obejmujących m.in. zmniejszenie smogu świetlnego oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych.

(MA, 24.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.