Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Zoom TV osiągnął rentowność  |  Performance Group zamiast Performance Media  |  Telewizja Polsat pokaże film o Putinie  |  Pięć nowości jesienią w TVN Style  |  Czołówka wydawców polskich portali horyzontalnych  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Drugi sezon serialu Polsatu "Bracia"  |  Odejście z Grupy Eurozet  |  RMF Classic będzie świętować  |  Oglądalność serialu "Malanowski. Nowe rozdanie"  |  Instytut Książki  |  Agencja Wigo wygrała przetarg  |  Five Media przygotuje kampanię  |  Dyrektor komunikacji w PGNiG Termika  |  OpenAI ma już ponad 1 mln użytkowników premium  |  Z X po 10 latach odchodzi szef ds. globalnej strategii  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku września w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Parafianowicz, sylwetka Piętki, czy Mróz pisze sam? Polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

1,5-proc. spadek subskrypcji cyfrowych "GW" w II kwartale 2023 roku. "Spodziewaliśmy się tego"

- Skupiamy się na tym, żeby podnieść uzysk i przychody - tłumaczy Wojciech Bartkowiak (fot. materiały prasowe)

Liczba subskrypcji cyfrowych "Gazety Wyborczej" na koniec czerwca spadła poniżej 300 tys. i wyniosła 295,4 tys.

Grono subskrybentów zmniejszyło się o 1,5 proc. w porównaniu z poprzednim kwartałem, czyli z końcem marca. - Ten spadek jest niewielki. Ta sytuacja nas nie zaskakuje, spodziewaliśmy się tego - przyznał na piątkowym spotkaniu online z dziennikarzami Wojciech Bartkowiak, członek zarządu Agory i dyrektor wydawniczy "Gazety Wyborczej". - Na całym świecie wszystkie biznesy subskrypcyjne dotknął trend, że inflacja spowodowała przegląd domowych portfeli subskrypcji - tłumaczył Bartkowiak.

Wojciech Bartkowiak przyznał, że wpływ na bazę miało również podniesienie cen subskrypcji cyfrowych dziennika. - Podwyżki na pewno nie powodują, że chętniej następuje zakup subskrypcji. Wprowadzaliśmy je świadomie, zgodnie z naszą strategią. Skupiamy się na tym, żeby podnieść uzysk i przychody - mówił.

Członek zarządu Agory i dyrektor wydawniczy "GW" wskazał na jeszcze jeden aspekt. - Obserwujemy pewną sezonowość. Są okresy w roku, kiedy liczba subskrybentów trochę rośnie, a są takie, kiedy trochę spada - zwrócił uwagę i dodał: - Drugi kwartał był okresem, kiedy pewne oferty z końca ubiegłego roku kończyły się. 

Udział wpływów cyfrowych w przychodach "Gazety Wyborczej" zwiększył się z 43,3 proc. w drugim kwartale 2022 roku do 45,8 proc. w drugim kwartale 2023 roku.

(KOZ, 21.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.