Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 19, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Polsat Plus ze wzrostem. Liczy na budżety związane z kampanią wyborczą

– W zasadzie mamy już widoczność większej części trzeciego kwartału i ona wygląda dobrze – stwierdził Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat (fot. materiały prasowe)

Grupa Polsat Plus w trzecim kwartale br. notuje podobny wzrost przychodów z reklamy telewizyjnej i sponsoringu jak w pierwszym półroczu br. Grupa spodziewa się też dodatkowych budżetów reklamowych w związku z jesiennymi wyborami parlamentarnymi.

– W zasadzie mamy już widoczność większej części trzeciego kwartału i ona wygląda dobrze. To są zbliżone dynamiki do tego, co było w pierwszej połowie roku. Przed nami też wybory, nie ma co ukrywać, będą też dodatkowe budżety na komunikację – mówił podczas prezentacji wyników półrocznych Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat.

Współpraca z nowym brokerem

W pierwszym półroczu 2023 roku przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy Telewizji Polsat wzrosły o 4,3 proc. – do 629 mln zł, podczas gdy rynek urósł – według Publicis Groupe – o 4,1 proc. – do 2,21 mld zł.

Czytaj też: PiS wykorzystuje w kampanii fragmenty programów TVN 24 i Radia Zet. Media protestują

Ponadto biuro reklamy Polsat Media wzięło udział w przetargu na obsługę połączonego portfolio Canal+ i Grupy Kino Polska. – Liczymy, że kanały Grupy Kino Polska zdecydują się z nami pozostać – stwierdził Stanisław Janowski, prezes Telewizji Polsat.

Do przetargu na nowego brokera reklamowego zaproszono Polsat Media, TVN Media i Telewizję Polską. Łącznie w portfolio Canal+ i Grupy Kino Polska jest 38 kanałów, a przetarg dotyczy sprzedaży reklam w 20 z nich. Współpraca z nowym brokerem ma obowiązywać od początku 2024 roku.

Dziś brokerem reklamowym Canal+ jest TVN Media. Sprzedaż reklam dla większości portfolio Grupy Kino Polska prowadzi Polsat Media, a w przypadku kanału Dizi od Grupy Kino Polska – Telewizja Polska.

Czytaj też: Grzegorz Sroczyński o przejściu z Tok FM do RMF FM: "Nikt mnie nie wyrzuca"

(MNIE, 19.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.