Netflix instalacją w Warszawie promuje swoje lokalne i światowe produkcje
Instalacja będzie przez kolejne miesiące promować lokalne i światowe tytuły Netflixa oraz samą markę (fot. Michał Dziurkowski/Netflix)
Netflix na ścianie Domu Towarowego Braci Jabłkowskich w Warszawie stworzył afisz promujący serwis i pozycje z jego biblioteki.
Jak podano w komunikacie, inspiracją dla projektu jest billboard znajdujący się przy Sunset Boulevard w Los Angeles.
Czytaj też: Disney+ zablokuje możliwość współdzielenia kont – wzorem Netflixa
Instalacja będzie przez kolejne miesiące promować lokalne i światowe tytuły Netflixa oraz samą markę. Składa się z tablicy stylizowanej na klasyczny afisz umieszczony nad wejściem do amerykańskich kin, która umożliwia umieszczenie dowolnego napisu oraz neonowych, wielokolorowych, pionowych pasów imitujących grafikę z czołówki serwisu.
Afisz ma wysokość 23 metrów oraz szerokość blisko 16 metrów i składa się z 228 neonowych elementów świetlnych. Autorem pomysłu kreatywnego jest agencja Gong, a za produkcję i zarządzanie instalacją odpowiada agencja Good Looking Studio. Zakup powierzchni powierzono agencji Wavemaker, a bieżące wykorzystanie afisza agencji K2.
Czytaj też: 75. nagrody Emmy zostały definitywnie przełożone na 15 stycznia
(KOZ, 12.08.2023)