Ponad 108 tys. doniesień na temat Natalii Janoszek od maja. Analiza PSMM Monitoring & More
Najczęściej o Janoszek pisano w portalach internetowych, w mniejszym stopniu w prasie (screen: YouTube/Kanał Sportowy)
Od maja do końca lipca w mediach ukazało się ponad 108 tys. publikacji na temat Natalii Janoszek. Najwięcej odniesień do kontrowersji wokół kariery aktorki było na YouTube, Facebooku oraz w portalach, blogach i na forach internetowych – wynika z analizy PSMM Monitoring & More.
Od maja, gdy wybuchły kontrowersje wokół aktorki – oskarżanej przez Krzysztofa Stanowskiego o to, że zmyśliła swoją karierę w Bollywood, media tradycyjne poruszyły ten temat 1295 razy. Najczęściej o Janoszek pisano w portalach internetowych (95,9 proc.), a w mniejszym stopniu w prasie (3,6 proc.). Publikacje w obszarze mediów tradycyjnych osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439 i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.
Czytaj też: ZAiKS poparł Edytę Bartosiewicz w sprawie wykorzystania jej utworu przez Stanowskiego
W mediach społecznościowych informacje lub komentarze na temat Natalii Janoszek ukazały się aż 107 192 razy, z czego w większości na YouTube (47,4 proc.), Facebooku (36,7 proc.) oraz portalach, blogach i na forach internetowych (12,6 proc.). W tej kategorii dotarcie szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515 896 zł.
W prasie najczęściej o Natalii Janoszek pisała:
- „Polityka” (6 wzmianek, z czego dwie w felietonach Kuby Wojewódzkiego w rubryce „Mea Pulpa”),
- „Rzeczpospolita”,
- dzienniki Polska Press („Express Bydgoski”, „Echo Dnia Świętokrzyskie”, „Nowości Dziennik Toruński”, „Dziennik Polski”, „Gazeta Codzienna Nowiny”, „Dziennik Bałtycki”, „Gazeta Krakowska” i „Express Ilustrowany”) – we wszystkich tych tytułach w okresie maj-lipiec o Janoszek napisano po dwa razy.
W mediach społecznościowych informacje lub komentarze na temat Natalii Janoszek ukazały się aż 107 192 razy, a w mediach tradycyjnych – 1295 (materiały prasowe)
Jeśli spojrzeć na serwisy internetowe, to w doniesieniach na temat aktorki przodowały:
- Plotka.net (125)
- Plotek.pl (72),
- Pudelek.pl (64),
- I.pl (53),
- Natemat.pl (36),
- Ludzie.fakt.pl (29),
- Eska.pl (29),
- Plejada.pl (27),
- Salon24.pl (26)
- Rozrywka.radiozet.pl (25).
W kategorii telewizyjnej dwie wzmianki o Natalii Jaroszek pojawiły się na antenie TVP Info, a jedna w CW24TV. W przypadku radia raz o aktorce mówiło RMF FM, raz – Tok FM i jeden raz – Program 4 Polskiego Radia.
Czytaj też: Stanowski użył utworu Bartosiewicz bez jej zgody. Nie można tu powoływać się na prawo cytatu
Większość postów i komentarzy w mediach społecznościowych na temat Natalii Jaroszek przypada na lipiec. Na YouTube w lipcu takich treści pojawiło się 32 862, na Facebooku – 23 646, na Twitterze – 1848. Komentarzy na portalach, blogach i forach było 5118. W czerwcu wyglądało to następująco: 11 989 na YouTube, 12 167 na Facebooku, 1381 na Twitterze i 6957 na portalach, blogach i forach. W maju zaś o Natalii Jaroszek dyskutowano kolejno 5977, 3426, 362 i 1391 razy.
Przypomnijmy, że pod koniec lipca mimo sądowego zakazu dziennikarz Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski opublikował kolejny materiał na temat kariery Natalii Janoszek – film "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End". Stanowski opublikował film, choć 13 czerwca br. Sąd Okręgowy w Warszawie w ramach zabezpieczenia powództwa zakazał Kanałowi Sportowemu i Krzysztofowi Stanowskiemu publikacji na ten temat.
Czytaj też: Mark Zuckerberg odpowiada na propozycję Elona Muska i proponuje walkę MMA 26 sierpnia
(MZD, 08.08.2023)