Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Stanowiska dyrektorskie w Telewizji Polskiej  |  Przejście z Radia Zet do Polskiego Radia  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Browar Fortuna szykuje się do przetargu  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Dyrektorka odeszła z Canal+ Polska do Monolith Films  |  Oglądalność serialu "Komisarz Mama" w Polsacie  |  Eska Rock organizuje konkurs  |  Dyrektorka reklamy Tygodnika Powszechnego  |  INNPoland wprowadza zmiany  |  Nowy program "Forbes Polska" i Business Insider Polska  |  TVP 1 rozpoczyna emisję serialu dokumentalnego  |  Tok FM zaczął przybliżać sylwetki kandydatów na prezydenta  |  Polanex wybiera  |  Termy Maltańskie potrzebują agencji  |  Yieldbird Agory  |  MullenLowe Group  |  PR Wings wybrało komitet organizacyjny  |  Redaktorka naczelna "Vanity Fair" odchodzi  |  Operator Wikipedii przed indyjskim sądem za zniesławienie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 08, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 108 tys. doniesień na temat Natalii Janoszek od maja. Analiza PSMM Monitoring & More

Najczęściej o Janoszek pisano w portalach internetowych, w mniejszym stopniu w prasie (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

Od maja do końca lipca w mediach ukazało się ponad 108 tys. publikacji na temat Natalii Janoszek. Najwięcej odniesień do kontrowersji wokół kariery aktorki było na YouTube, Facebooku oraz w portalach, blogach i na forach internetowych – wynika z analizy PSMM Monitoring & More.

Od maja, gdy wybuchły kontrowersje wokół aktorki – oskarżanej przez Krzysztofa Stanowskiego o to, że zmyśliła swoją karierę w Bollywood, media tradycyjne poruszyły ten temat 1295 razy. Najczęściej o Janoszek pisano w portalach internetowych (95,9 proc.), a w mniejszym stopniu w prasie (3,6 proc.). Publikacje w obszarze mediów tradycyjnych osiągnęły dotarcie na poziomie 22 999 439 i ekwiwalent reklamowy 11 250 996 zł.

Czytaj też: ZAiKS poparł Edytę Bartosiewicz w sprawie wykorzystania jej utworu przez Stanowskiego

W mediach społecznościowych informacje lub komentarze na temat Natalii Janoszek ukazały się aż 107 192 razy, z czego w większości na YouTube (47,4 proc.), Facebooku (36,7 proc.) oraz portalach, blogach i na forach internetowych (12,6 proc.). W tej kategorii dotarcie szacowane jest na 39 479 044 kontaktów, z kolei ekwiwalent reklamowy na 5 515 896 zł.

W prasie najczęściej o Natalii Janoszek pisała:

  • „Polityka” (6 wzmianek, z czego dwie w felietonach Kuby Wojewódzkiego w rubryce „Mea Pulpa”),
  • „Rzeczpospolita”,
  • dzienniki Polska Press („Express Bydgoski”, „Echo Dnia Świętokrzyskie”, „Nowości Dziennik Toruński”, „Dziennik Polski”, „Gazeta Codzienna Nowiny”, „Dziennik Bałtycki”, „Gazeta Krakowska” i „Express Ilustrowany”) – we wszystkich tych tytułach w okresie maj-lipiec o Janoszek napisano po dwa razy.
Press

W mediach społecznościowych informacje lub komentarze na temat Natalii Janoszek ukazały się aż 107 192 razy, a w mediach tradycyjnych – 1295 (materiały prasowe)

Jeśli spojrzeć na serwisy internetowe, to w doniesieniach na temat aktorki przodowały:

  • Plotka.net (125)
  • Plotek.pl (72),
  • Pudelek.pl (64),
  • I.pl (53),
  • Natemat.pl (36),
  • Ludzie.fakt.pl (29),
  • Eska.pl (29),
  • Plejada.pl (27),
  • Salon24.pl (26) 
  • Rozrywka.radiozet.pl (25).

W kategorii telewizyjnej dwie wzmianki o Natalii Jaroszek pojawiły się na antenie TVP Info, a jedna w CW24TV. W przypadku radia raz o aktorce mówiło RMF FM, raz – Tok FM i jeden raz – Program 4 Polskiego Radia.

Czytaj też: Stanowski użył utworu Bartosiewicz bez jej zgody. Nie można tu powoływać się na prawo cytatu

Większość postów i komentarzy w mediach społecznościowych na temat Natalii Jaroszek przypada na lipiec. Na YouTube w lipcu takich treści pojawiło się 32 862, na Facebooku – 23 646, na Twitterze – 1848. Komentarzy na portalach, blogach i forach było 5118. W czerwcu wyglądało to następująco: 11 989 na YouTube, 12 167 na Facebooku, 1381 na Twitterze i 6957 na portalach, blogach i forach. W maju zaś o Natalii Jaroszek dyskutowano kolejno 5977, 3426, 362 i 1391 razy. 

Przypomnijmy, że pod koniec lipca mimo sądowego zakazu dziennikarz Kanału Sportowego Krzysztof Stanowski opublikował kolejny materiał na temat kariery Natalii Janoszek – film "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End". Stanowski opublikował film, choć 13 czerwca br. Sąd Okręgowy w Warszawie w ramach zabezpieczenia powództwa zakazał Kanałowi Sportowemu i Krzysztofowi Stanowskiemu publikacji na ten temat.

Czytaj też: Mark Zuckerberg odpowiada na propozycję Elona Muska i proponuje walkę MMA 26 sierpnia

(MZD, 08.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.